شهادت ۱۴ فلسطینی در حملات صهیونیست‌ها به رفح

شهادت ۱۴ فلسطینی در حملات صهیونیست‌ها به رفح
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 11:13

در یکصد و شصت و پنجمین روز تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه غزه، رژیم اشغالگر کشتار جدیدی در شهر رفح انجام داد و خانه‌ای در این منطقه را هدف قرار داد که منجر به شهادت چندین فلسطینی شد.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع خبری از شهادت ۱۴ فلسطینی در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به منازل و ساختمان‌های مسکونی در شهر رفح، واقع در جنوب باریکه غزه خبر دادند. براساس گزارش المیادین، منابع اعلام کردند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پنج منزل را در شهر رفح هدف قرار دادند.

منابع همچنین اعلام کردند در پی هدف قرار دادن یک انبار حاوی کمک‌های بشردوستانه در جبالیا واقع در شمال باریکه غزه دو تن شهید شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین شهر «بیت لاهیا» در شمال باریکه غزه را هدف قرار دادند. در همین رابطه، نیروهای رژیم صهیونیستی به شهرک «نعلین» واقع در غرب رام‌الله یورش بردند. اشغالگران همچنین به شهرک «یطا» در جنوب الخلیل واقع در کرانه باختری یورش بردند.

طبق گزارش منابع پزشکی، آمار شهدا در باریکه غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) به ۳۱۷۲۶ تن رسیده که بیشتر آنها زن و کودک هستند. تعداد زخمی‌شدگان نیز به ۷۳۷۹۲ تن افزایش یافته و هزاران نفر نیز همچنان زیر آوار هستند.

از زمان آغاز جنگ ویرانگر در باریکه غزه، اشغالگران صهیونیست آب، غذا، دارو، برق و سوخت را به باریکه غزه قطع کرده و حدود ۲.۳ میلیون فلسطینی را در شرایط فاجعه‌بار انسانی قرار داده‌اند.

پربیننده ترین خبرها