جهاد اسلامی: مقاومت هیئت مذاکره کننده به دوحه نفرستاده است/ تیر خلاص نتانیاهو به مذاکرات با تصمیم حمله به رفح

چهارشنبه 1 فروردين 1403 - 11:04

سخنگوی  جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که مقاومت فلسطین هیئت مذاکره کننده برای برقراری آتش بس در غزه به دوحه قطر اعزام نکرده است.

العالم-فلسطین

محمد الحاج موسی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت وگو با برنامه «مع الحدث» شبکه خبری العالم اظهار داشت: موضع مقاومت فلسطین در قبال آتش بس در غزه تغییر نکرده است و مقاومت همچنان بر شرایط خود از جمله آتش بس در غزه، بازگشت آوارگان، آزادی اسرا، و خروج نیروهای اشغالگر اسرائیل از غزه پافشاری می کند.

وی تاکید کرد که مقاومت فلسطین خوب می داند که عملی نشدن شرایطش از سوی رژیم صهیونیستی باعث می شود که ملت فلسطین در شرایط دشوارتری نسبت به وضعیت کنونی زندگی کند و رژیم صهیونیستی به نسل کشی در غزه ادامه دهد.

الحاج موسی گفت: مقاومت فلسطین هیئت مذاکره کننده برای شرکت در مذاکرات آتش بس در غزه به دوحه نفرستاده است بلکه خواسته های شفافی از طریق طرف های واسطه مطرح کرده است و اینک مذاکرات بین آمریکا و رژیم اسرائیل ادامه داد.
سخنگوی جهاد اسلامی خاطرنشان کرد که مقاومت فسطین ممکن است درخصوص مراحل آتش بس در غزه نرمش نشان دهد ولی درخصوص شرایط و جزئیات اصلی آتش بس کاملا قاطع است.

وی گفت: نتانیاهو وقتی تصمیم به عملیات نظامی در رفح گرفت در حقیقت تیر خلاص را به این مذاکرات شلیک کرد و البته در گذشته هم هر بار مقاومت برای پیشرفت مذاکرات نرمشی نشان داده و طرف های واسطه از امکان برقراری آتش بس سخن گفته اند، نتانیاهو با اتخاذ یک تصمیم همه ی امیدواری ها را نابود کرده است زیرا وی خواهان تداوم نسل کشی در حق فلسطینی ها است.

پربیننده ترین خبرها