صحنه ای دردناک از دریچه دوربین پهپاد اسرائیلی؛

جنایت هولناک صهیونیست ها در هدف قرار دادن 4 شهروند فلسطینی با چند موشک

جمعه 3 فروردين 1403 - 11:51

شبکه الجزیره به تازگی فیلمی منتشر کرده است که صحنه ای از وحشی گری صهیونیست ها در هدف قرار دادن شهروندان بی دفاع فلسطینی را تصویر می کشد.

العالم - فلسطین اشغالی

در این فیلم که پنجشنبه منتشر شده است، پهپاد اسرائیلی 4 شهروند فلسطینی را در منطقه السکه در خانیونس واقع در جنوب باریکه ی غزه هدف قرار می دهد.

این تصاویر از یک پهپاد سرنگون شده رژيم صهیونیستی در خانیونس به دست آمده است و در آن دیده می شود که پهپاد اسرائیلی این 4 جوان غیر مسلح فلسطینی را که در جستجوی منازل یا ویرانه های منازلشان بودند، با چند موشک هدف قرار می دهد.

در این جنایت دو تن از این چهار نفر با اولین موشک به شهادت می رسند و سپس نفر سوم هدف قرار می گیرد و شهید می شود و بعد نفر چهارم شهید می شود.

در این فیلم کاملا آشکارا دیده می شود که این 4 شهروند فلسطینی هیچ سلاحی با خود نداشته و خطری ایجاد نمی کنند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی غزه بعد از ظهر پنجشنبه اعلام کرد که کشته شدن 4 شهروند فلسطینی در غزه با موشک های شلیک شده از پهپاد اسرائیلی دلیلی آشکار بر عمق بحران در این منطقه است.

این دفتر در بیانیه ای ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک صهیونیست ها دولت آمریکا، جامعه ی بین الملل و رژیم اسرائیل را مسئول اصلی تداوم جرم جنایت ها در حق شهروندان فلسطینی برای ششمین ماه متوالی دانست.

پربیننده ترین خبرها