گزارش العالم از محاصره 7000 آواره فلسطینی در یتیم خانه نزدیکی بیمارستان الشفاء

شنبه 4 فروردين 1403 - 15:03

نظامیان رژیم صهیونیستی در ششمین روز متوالی از یورش به مجتمع بیمارستانی الشفاء همچنان 7000 آواره فلسطینی را در یتیم خانه الامل در نزدیکی این بیمارستان در محاصره قرارداده و از هرگونه اقدام هلال احمر برای کمک به آنها جلوگیری می کند.

العالم-فلسطین اشغالی

احمد سهمود خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داد: یتیم خانه الامل در نزدیکی بیمارستان الشفاء در شمال غزه 7000 آواره فلسطینی را درخود جای داده و پنج روز است که بدون آب و غذا در محاصره صهیونیست ها قرار دارند این درحالی است که اغلب این افراد زن و کودک،زنان باردار و بیماران و افراد سالخورده هستند.

بنابر این گزارش، رژیم صهیونیستی هرگونه تماس با صلیب سرخ برای هماهنگی به منظور کمک رسانی به آنها و بیرون بردن این افراد از یتیم خانه را همواره رد کرده است.

خبرنگار العالم گزارش داد: نظامیان صهیونیست پس از 6 روز یورش به بیمارستان الشفاء در شمال باریکه غزه ضمن بازداشت آوارگان و کادر درمان، بازداشت شدگان را شکنجه کرده و زنان و کودکان را مجبور به حرکت به سمت جنوب غزه می کنند.

بنابر این گزارش،‌ صهیونیست ها منازل مسکونی فسطینی ها را در اطراف بیمارستان الشفاء هدف حملات خمپاره ای قرار می دهند و اجساد قربانیان همچنان در خیابان ها رها شده است بدون این که کسی بتواند به آنها نزدیک شود یا به زخمی ها امداد رسانی کند.

پربیننده ترین خبرها