شهادت یک نیروی هلال احمر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در بیمارستان

شهادت یک نیروی هلال احمر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در بیمارستان
يکشنبه 5 فروردين 1403 - 09:20

یکی از اعضای هلال احمر فلسطین سحرگاه امروز (یکشنبه) در بیمارستان الامل در غرب خان یونس به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، خبرگزاری فلسطینی وفا به نقل از برخی منابع پزشکی از شهادت امیر صبحی ابوعیشه، یکی از کارکنان عملیات اورژانس هلال احمر هنگام فعالیت در بیمارستان الامل بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر خبر داد.

از آغاز حملات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در 7 اکتبر (15 مهر ماه ) که هم اکنون این حملات وارد صد و هفتادمین روز خود شده است، تا کنون 364 کادر پزشکی شامل پزشک، پرستار و امدادگر به شهادت رسیده اند.

پیکر 6 شهید از زیر آوار خانه ای در شرق رفح

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا، تیم های امداد و نجات سحرگاه امروز اجساد شش شهید را از زیر آوار خانه ای که از سوی رژیم صهیونیستی در شرق شهر رفح در جنوب باریکه غزه بمباران شده بود، بیرون آوردند.

اجساد این 6 شهید که همگی از خانواده فروانه بودند از زیر آوار خانه آنها در محله الجینه واقع در شرق رفح بیرون آورده شد.

هواپیماهای جنگی رژیم اشغالگر همچنان در حال بمباران مرکز، جنوب و غرب استان خان یونس هستند. رژیم صهیونیستی درحال بمباران شدید و حملات زمینی، شلیک بالگردها و هجوم خودروهای نظامی به منطقه ای نزدیک به مرکز پزشکی ناصر است.

از آغاز حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در 7 اکتبر تاکنون شمار شهدا غزه به 32 هزار و 142 نفر که بیشتر آنها کودکان و زنان هستند و مجروحان به 74 هزار و 412 نفر رسیده است.

پربیننده ترین خبرها