مستندی که توطئه شوم شهرک نشینان صهیونیست را برملا کرد +فیلم

يکشنبه 5 فروردين 1403 - 11:32

یک شبکه تلویزیونی عبری زبان با انتشار مستندی با عنوان «همه آنها را بکشید» در گفت وگو با شهرک نشینان صهیونیست موضوعاتی را مطرح کرده که نشان از توطئه شوم آنها برای نقل مکان به باریکه غزه و بیرون راندن فلسطینیان دارد.

العالم-فسطین

بنابر گزارش عربی 21، این گزارش مستند که واکنشی گسترده در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت در واقع بیانگر اظهارات شماری از شهرک نشینان صهیونیست است که تمایل به نقل مکان زندگی به باریکه ی غزه را دارند.

در این مستند یک شهرک نشین صهیونیست از نیویورک در سخنانی حیرت انگیز و افراطی می گوید: با توجه به محاصره غزه از سوی رژیم صهیونیستی و تداوم جلوگیری از رسیدن کمک های بشردوستانه به غزه، تمایل دارد پس از پاکسازی این منطقه از وجود فلسطینی ها، در ساحل غزه زندگی کند.

وی می گوید: «ما در حال حاضر لیستی از حدود ۵۰۰ خانواده آماده نقل مکان به غزه تهیه کرده ایم... بنابر این مردم شروع به ساخت شهرها خواهند کرد، ما نام این شهر ها را هم انتخاب کرده ایم، همه چیز از قبل برنامه‌ریزی شده است.»

تاکنون گروه‌های زیادی از شهرک نشینان افراطی برای جلوگیری از کمک‌های بشردوستانه به غزه تلاش کرده‌اند.

این مستند و اظهارات شهرک نشینان صهیونیست واکنش‌ خشمگینانه و تند فعالان شبکه های اجتماعی را برانگیخت. یکی از کاربران شبکه اجتماعی «ردیت» نوشت: «این اظهارات بی شک از سوی بیماران روانی و دزدها مطرح می شود. کاربر دیگری به تمسخر گفت: او (زن شهرک نشین) باید در این گورستان حمام آفتاب بگیرد.

برخی فعالان دیگر گفتند: این تهوع‌آور است که کسی بپرسد: چرا جهان با این دزدان و دروغگوها همدردی نمی‌کند؟!.

پربیننده ترین خبرها