هنیه: قطعنامه شورای امنیت نشان‌دهنده انزوای بی‌سابقه رژیم صهیونیستی است

هنیه: قطعنامه شورای امنیت نشان‌دهنده انزوای بی‌سابقه رژیم صهیونیستی است
سه شنبه 7 فروردين 1403 - 15:57

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: قطعنامه اخیر شواری امنیت سازمان ملل نشان‌دهنده انزوای بی‌سابقه رژیم صهیونیستی است و آمریکا هم اراده و توان تحمیل خواست خود بر جامعه جهانی را ندارد.

العالم - فلسطین اشغالی

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس روز سه شنبه در نشست خبری مشترک با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان اظهارداشت: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است. ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم که نقطه عطف طوفان الاقصی است.

وی ادامه داد: مردم فلسطین به شکل عام مقاومتی افسانه‌ای را به نمایش گذاشتند و این مقاومت نشان دهنده سربلندی مردم ما در مقابله با جنایات و نسل کشی است.

وی گفت: با وجود تمام هزینه های سنگین رژیم صهیونیستی در محقق ساختن اهداف نظامی خود شکست خورده و امروز حمایت سیاسی و حمایت بین المللی را در حال از دست دادن است. دیروز قطعنامه ای صادر شد هرچند با تاخیر بود و برخی کاستی ها در آن وجود دارد.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: قطعنامه اخیر شواری امنیت سازمان ملل نشان‌دهنده انزوای بی سابقه رژیم صهیونیستی است و آمریکا هم اراده و توان تحمیل خواست خود بر جامعه جهانی را ندارد و این موضوع نشان دهنده مقاومت بی بدیل مقاومت اسلامی و مردم فلسطین است.

هنیه در پایان خاطرنشان کرد: از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، رئیس جمهوری ایران و مردم ایران تشکر ویژه دارم. روز جهانی قدس را پیش روی داریم و این مهم در حالی است که نبرد طوفان الاقصی ادامه دارد و امید است امت اسلام در روز جهانی قدس حضوری گسترده و شجاعانه داشته باشند.

پربیننده ترین خبرها