بیروت: ۲۲ بار از اسرائیل به سازمان ملل شکایت کردیم

چهارشنبه 8 فروردين 1403
17:24
بیروت: ۲۲ بار از اسرائیل به سازمان ملل شکایت کردیم وزارت امور خارجه لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ۲۲ بار از رژیم صهیونیستی در سازمان ملل و شورای امنیت شکایت کردیم.

العالم - لبنان

به گزارش پایگاه شبکه المسیره، وزارت امور خارجه لبنان اعلام کرد از زمان آغاز تجاوزهای رژیم صهیونیستی تاکنون ده ها شکایت علیه رژیم اسرائیل نزد دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت مطرح کردیم.

وزارت خارجه لبنان تاکید کرد: در این شکایت‌ها بر تشویق شورای امنیت برای محکومیت نقض قوانین توسط رژیم اسرائیل و ممانعت از بروز جنگ منطقه‌ای و گسترده تاکید کردیم.

شکایات لبنان از رژیم صهیونیستی در حالی ادامه دارد که این رژیم طی نزدیک به ۶ ماه گذشته، جنایت هایی فجیع را در باریکه غزه رقم زده و همواره جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز نیز مرکز جمعیت پزشکی اسلامی لبنان در شهرک الهباریه را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، در این حمله دستکم هفت نفر شهید شدند.

ایرنا

0% ...

آخرین اخبار

پزشکیان وارد اسلام‌آباد شد


عراقچی وارد اسلام‌آباد شد


دلیل ترس رژیم صهیونیستی از ناوگان آزادی چیست؟


۵۴ هزار نفر از سفر حج بازماندند


گزارش العالم از روند احیای مجموعه ورزشی آزادی؛ بازسازی تأسیسات ورزشی آسیب‌دیده در پی تجاوز صهیونیستی ـ آمریکایی به ایران


انتشار قطعه موسیقی به یاد رهبر شهید انقلاب؛ «أنت حيّ»...


کاریکاتور |مقاومت مقابل ذلت


۹۳ هزار تُن پسته روانه بازارهای جهانی شد


دیدار و گفت‌وگو قالیباف با سلطان عمان


بقائی: برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هسته‌ای آسیب دیده نداریم