پلیس صهیونیست، تظاهرات ضد نتانیاهو را سرکوب کرد

پلیس صهیونیست، تظاهرات ضد نتانیاهو را سرکوب کرد
يکشنبه 12 فروردين 1403 - 00:56

پلیس رژیم صهیونیستی ۱۴ نفر از معترضان را در تظاهرات علیه کابینه رژیم صهیونیستی در تل‌آویو بازداشت کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

هزاران نفر شنبه شب در تل آویو و قدس اشغالی تظاهرات کردند و خواستار سرنگونی کابینه بنیامین نتانیاهو و انجام توافق فوری با حماس برای آزادی اسرای صهیونیست شدند.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیست، نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به معترضان حمله کردند و تلاش داشتند تا آنها را پراکنده کنند.

بنابر این گزارش، صدها تظاهرات کننده به موانعی که توسط پلیس در مقابل اقامتگاه نتانیاهو در قدس اشغالی قرارداده شده بود، هجوم بردند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست حاضر در تظاهرات، شخص نتانیاهو را عامل در اسارت ماندن این اسرا اعلام کردند.

این خانواده‌ها اعلام کردند: رفتار نتانیاهو جنایت است و اگر کاری برای عزل او انجام ندهیم، دیگر فرزندان خود را نخواهیم دید.

خانواده‌های اسرای صهیونیست، سرنگونی نتانیاهو را هدف نهایی اعتراض خود اعلام کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها