4 نظامی صهیونیستی در عملیات مقاومتی زیر گرفته شدند+ ویدیو

چهارشنبه 15 فروردين 1403 - 10:43

4 تن از نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه) در شهرک "کوخاو یاییر" نزدیک قلقیلیه در کرانه باختری با خودرو زیر گرفته شدند؛ حال دو نفر از آنها وخیم است.

العالم - فلسطین اشغالی

پلیس رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای اعلام کرد عامل این عملیات یک جوان 26 ساله از اهالی الطیره است. وی با خودرو 4 پلیس صهیونیست را زیر گرفت و آنها را مجروح کرد؛ سپس با فرار از محل حادثه به سمت پست ایست و بازرسی الیاهو رفت و با سلاح سرد به نظامیان در آنجا حمله کرد.

بنابر اعلام پلیس رژیم صهیونیستی، این جوان در تیراندازی نیروهای صهیونیستی به شهادت رسید.

پس از این حادثه، هواپیماهای رژیم صهیونیستی با پرواز در اسمان قلقیلیه سعی کردند دیگر عاملان احتمالی این حمله را شناسایی کنند.

فعالیت های مقاومت در کرانه باختری طی 24 ساعت اخیر ادامه داشته است و حدود 20 مورد فعالیت مقاومتی اعم از زیرگرفتن با خودرو، درگیری های مسلحانه، بمبگذاری و غیره در چارچوب نبرد "طوفان الاقصی" در کرانه باختری و قدس انجام شده اند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین "معطی" یک مورد عملیات زیرگرفتن با خودرو، 4 درگیری مسلحانه، انفجار دو بمب و یک مورد سرنگونی پهپاد، 8 مورد درگیری مسلحانه و درگیری با شهرک نشینان و تظاهرات را رصد کرده است.

در بیت امر و جبل الخلیل در شهر الخلیل هم درگیری های شدیدی رخ داده است که در آنها، مردم اقدام به پرتاب سنگ به سمت نظامیان صهیونیستی و شهرک نشینان کردند. در این درگیری ها یگ شهرک نشین صهیونیست در جبل الخلیل مجروح شد.

پربیننده ترین خبرها