گزارش العالم از آخرین جزئیات حمله تروریستی به مقر امنیتی در شهرهای چابهار و راسک ایران + فیلم

پنج‌شنبه 16 فروردين 1403 - 21:32

علی رضا مرحمتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان، تاکید کرد حمله تروریستی در شهرستان راسک و چابهار با اتحاد در صفوف نیروهای امنیتی و نظامی ایران مواجه و این توطئه خنثی شد.

العالم - ایران

علی رضا مرحمتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان، در گفت و گوی مستقیم با شبکه العالم خاطرنشان کرد: «18 نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و متأسفانه 10 نفر از نیروهای امنیتی به شهادت رسیدند. ما از دو ساعت اول عملیات توانستیم اوضاع را کنترل کنیم، اما آنها غیرنظامیان را گروگان گرفته بودند.»

مرحمتی خاطرنشان کرد: «برای حفظ جان گروگان‌ها، عملیات زمان بیشتری از ما گرفت و در این عملیات نیروهای امنیتی توانستند گروگان‌ها را بدون تلفات آزاد کنند.»

نیروهای گروهک تروریستی جیش‌الظلم در ابتدای آغاز درگیری در شهرستان راسک، از ارتفاعات سمت بیمارستان راسک به مقر سپاه آتش گشودند که با پاسخ متقابل نیروهای سپاه مواجه شدند.

در این بین تعدادی از نیروهای گروهک تلاش کردند از طریق انفجار وارد مقر سپاه شوند که با هوشیاری رزمندگان مواجه شده و این اقدام آنها با آتش سنگین نیروهای سپاه ناکام ماند و در این حین چند تروریست به هلاکت رسیده و چند تن نیز زخمی شدند.

مرحمتی تاکید کرد که تمامی تروریست‌های شرکت‌کننده در عملیات تروریستی نابود شدند.

پربیننده ترین خبرها