الحوثی: روز جهانی قدس امسال در شرایطی استثنایی برگزار می شود

الحوثی: روز جهانی قدس امسال در شرایطی استثنایی برگزار می شود
پنج‌شنبه 16 فروردين 1403 - 22:44

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن پنجشنبه شب و در آستانه روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس امسال در شرایطی استثنایی و متفاوت از سالهای گذشته برگزار می شود.

العالم - یمن

وی افزود: دشمن اسرائیلی شش ماه است که در باریگه غزه علیه مردم فلسطین جنایات نسل کشی می کند.
الحوثی گفت: دشمن اسرائیلی به دنبال تبدیل باریکه غزه به منطقه ای غیرقابل حیات از طریق تخریب و نابودی همه جانبه است.
وی تصریح کرد: کاری که دشمن اسرائیلی در مجتمع پزشکی الشفاء انجام داد، یکی از وحشتناک ترین جنایات نسل کشی است.
رهبر جنبش انصار الله گفت: دشمن از روش ارایه كمك‌های اندک به عنوان ابزاری برای كشتار فلسطيني‌ها استفاده مي‌كند.
وی افزود: آنچه آمریکا و عده ای از اعوان وانصارش به نام کمک به مردم فلسطین، روی غزه فرو می ریزند، باعث شهادت فلسطینی ها می شود.
الحوثی با اشاره به قتل شماری از امدادگران خارجی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و موضعگیری ضعیف کشورهایی که این امدادگران از اتباع آنها بودند، گفت: مواضع این کشورهای خارجی در قبال دشمن اسرائیلی مداراگونه بود.

وی با اشاره به حمایت تسلیحاتی گسترده آمریکا از رژیم صهیونیستی و موضع منافقانه دولت آمریکا گفت: آمریکا با ارایه انواع سلاح و خدمات کارشناسی و کمک های اطلاعاتی در نسل کشی در نوار غزه شریک است.
الحوثی همچنین از گروههای مقاومت ودلاوری و پایداری آنها و مردم فلسطین در برابر ارتش رژیم صهیونیستی ستایش کرد و گفت که گروههای مقاومت در همه محورهای نبرد خسارت به دشمن صهیونیستی وارد می کنند.
وی با اشاره به نبرد ارکان محور مقاومت با دشمن صهیونیستی گفت: حزب الله در جبهه لبنان به عملیات موثر خود با دشمن اسرائیلی ادامه می دهد و عراق نیز عملیات خود را با هدف قرار دادن اهداف دشمن در درون فلسطین اشغالی بار دیگر افزایش داده است.
الحوثی گفت: جبهه ما در یمن نیز به عملیات نظامی خود در دریای سرخ و دریای عمان تا اقیانوس هند ادامه می دهد.
وی افزود: عملیات به اهداف دشمن اسرائیلی به بندر ام الرشراش (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی ادامه دارد.
رهبر جنبش انصار الله گفت: عملیات (ارتش یمن علیه دشمن صهیونیست) تنها در یک ماه به 34 مورد رسید که با 125 موشک بالستیک و بالدار و هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد.
وی با اشاره به هدف قرار گرفتن کشتی های عازم سرزمین های اشغالی یا کشتی های اسرائیلی و آمریکایی و انگلیسی گفت: با اعتراف آمریکا و انگلیس به ناتوانی کامل آنها در توقف حملات، تعداد کل کشتی های هدف قرار گرفته به 90 کشتی رسید.
الحوثی تصریح کرد: اگر جهاد مردم فلسطین و مقاومت در لبنان نبود، وضعیت سایر کشورهای عربی به ویژه کشورهای همسایه فلسطین با آنچه که هست متفاوت بود.

وی با اشاره به همزمانی روز جهانی قدس با تداوم تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: روز جهانی قدس مناسبتی برای افزایش آگاهی صفوف امت اسلامی و احیای احساس مسئولیت در قبال مسئله فلسطین است.

پربیننده ترین خبرها