ابوفدک: آنچه اکنون در محور مقاومت رخ می‌دهد، اعلان نابودی اسرائیل است

ابوفدک: آنچه اکنون در محور مقاومت رخ می‌دهد، اعلان نابودی اسرائیل است
جمعه 17 فروردين 1403 - 13:24

جانشین رئیس الحشدالشعبی عراق با تاکید بر اینکه این جنبش بخشی اساسی از نبرد غزه و فلسطین است خاطرنشان کرد: آنچه اکنون در محور مقاومت درحال رخ دادن است، اعلان نابودی اسرائیل است.

العالم - ایران

«ابوفدک المحمداوی» جانشین رئیس سازمان الحشدالشعبی عراق با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران تاکید کرد که الحشدالشعبی بخشی اساسی از نبرد غزه و فلسطین است.

وی خاطرنشان کرد: ما منتظر تصمیم رهبر انقلاب و نوع پاسخ به تجاوز اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق و ترور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

فیلم

جانشین رئیس سازمان الحشدالشعبی عراق همچنین گفت: آنچه اکنون در محور مقاومت و در یمن، عراق، فلسطین و ایران رخ می دهد اعلان نابودی اسرائیل است و شمارش معکوس نابودی این رژیم آغاز شده است.

وی گفت: عزت و کرامت ما در شهادت است، شهادت برای ما پیروزی است. شهید ابومهدی المهندس به مدت ۴۰ سال در کنار حزب‌الله و مقاومت با صهیونیست‌ها جنگید. ما این را می‌دانیم اما عامه مردم این را نمی‌دانند. ملت و مقاومت فلسطین و همچنین اسرائیل می‌داند که شهید ابومهدی که بود. اکنون بعد از تجاوز اخیر به کنسولگری ایران در دمشق به ایران آمدیم تا در روز جهانی قدس با امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران تجدیدعهد کنیم.

پربیننده ترین خبرها