انهدام 3 تانک اسرائیلی و کشته شدن 6 نظامی صهیونیست به دست گردان های قسام

شنبه 18 فروردين 1403 - 20:42

خبرنگار العالم در رفح از تشدید عملیات ویژه مقاومت فلسطین علیه ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل و هدف قرار گرفتن سه تانک اسراییلی و کشته شدن 6 نظامی صهیونیست در خان یونس خبر داد.

العالمفلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، گردان های قسام شاخه نظامی حماس،‌ با موشک های ضد زره یاسین 105، سه دستگاه تانک مرکاوای رژیم اسرائیل را هدف قرار داد سپس و به محض حضور نیروهای کمکی رژیم صهیونیستی آنها در تله میدان خود گرفتار کرده و با انفجار 3 بمب ضد نفر هدف قرار دادند.

خبرنگار شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد، گردان های قسام همچنین از کشته شدن 6 سرباز اسرائیلی و زخمی شدن شماری دیگر در منطقه الزنه در شرق خان یونس خبر داد.

بنابر این گزارش، مناطق شرقی خان یونیس به عنوان مناطقی کاملاً خالی از جمعیت غیرنظامی محسوب می شود در حالی که ارتش اسرائیل همواره ادعا می کند مقاومت در میان غیرنظامیان است، با وجود همه اینها، ارتش اسرائیل در تلاش است تا برآنها تسلط یابد و علیرغم همه اینها مقاومت فلسطین برای مقابله با دشمن، دفع تهاجمات و درگیری مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی درآمادگی به سر می برد.

به گزارش خبرنگار العالم، گردان های قدس تاکید کردند که علاوه بر درگیری در مناطق جنوبی، در جنوب محله الزیتون در شمال باریکه غزه نیز با یک بمب بشکه ای به یک تانک اسرائیلی نیز آسیب رساندند.

از سوی دیگر گردان های قدس نیز اعلام کردند که تجمعات اشغالگران در مناطق پیشروی در مرکز شهر خان یونس در جنوب باریکه غزه را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند.

این گردانها همچنین از پشتیبانی از گروه های مبارز گردان‌های قسام در جریان درگیری‌های شدید با نیروهای ارتش اشغالگر و ایجاد تلفات جدی بر آنها خبر داد.

پربیننده ترین خبرها