فوتبالیست سابق اسرائیلی: حماس به طرز شگفت‌انگیزی، ما را شکست داد

فوتبالیست سابق اسرائیلی: حماس به طرز شگفت‌انگیزی، ما را شکست داد
دوشنبه 20 فروردين 1403 - 09:14

فوتبالیست سابق اسرائیلی خاطرنشان کرده که جنبش حماس به طرز شگفت‌انگیزی رژیم اشغالگر و حامیان غربی آن را شکست داده است.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم به نقل از "عربی ۲۱"، "الون مزراحی" که مجری تلویزیونی نیز است، در شبکه اجتماعی ایکس ( توییتر سابق) نوشت: آنچه که در این لحظه منحصر به‌فرد عیان شد این است که حماس، به عنوان یک جنبش کوچک فلسطینی، نه تنها اسرائیل بلکه تمامی غرب را شکست داده است.

او درباره حماس نوشت: (حماس) در میدان نبرد پیروز شد، در افکار عمومی پیروز شد و توانست از شناخت خود درباره ذهنیت اسرائیل بهره ببرد و از تمام امکاناتش به طرز بهتری استفاده کند.

این فوتبالیست سابق اسرائیلی با ابراز تعجب از افزایش باور مردم به قضیه فلسطین بعد از جنگ غزه، نوشت: حماس نابود و یا دچار فروپاشی نشده است. حماس تسلیم هیچ فشاری نشده است و همچنین در باریکه‌ای کم‌وسعت و محاصره‌شده فعال و بُرنده است.

الون مزراحی در ادامه از رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و نوشته است: اسرائیل بدون محاسبه و هیجانی، این جنگ را راه انداخت و حماس را به اسطوره مقاومت تبدیل کرد و این، در حافظه فرهنگی تمام دوران باقی خواهد ماند.

به رغم گذشت بیش از ۶ ماه از جنگ غزه، رژیم صهیونیستی نه تنها دستاوردی از اهداف اعلام خود از جمله آزاد سازی اسرا و از بین بردن حماس حاصل نکرده بلکه متحمل خسارات و تلفات بزرگ انسانی و مادی شده است.

پربیننده ترین خبرها