گزارش العالم از راهپیمایی فرانسوی ها علیه رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس +فیلم و عکس

دوشنبه 20 فروردين 1403 - 12:16

آخر هفته ای که گذشت، شهروندان فرانسوی با شرکت در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از فلسطین اعلام و جنایات بیش از 6 ماهه رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

العالم - فلسطین اشعالی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در پاریس، شرکت کنندگان در این راهپیمایی، قدس را مسأله بشریت دانسته و بر تلاش خود برای به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین در پارلمان فرانسه تأکید کردند.

کریستوف بریدوم، مشاور منطقه ای در "ایل دو فرانس" به خبرنگار العالم گفت: امروز آمریکا و غرب، اقلیتی هستند که از "اسرائیل" حمایت می کنند در حالی که قدرت تاریخ به سمت به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطینی به پایتختی قدس و حق فلسطینی ها در زندگی امن پیش می رود و "اسرائیل" نمی تواند به عنوان یک رژیم مستبد و غیر دموکراتیک باقی بماند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی خواستار توقف جنایات و پایان دادن به اشغالگری و ورود کمک های بشردوستانه به غزه شدند. همه کشورها و ملتها از مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص فلسطین حمایت می کنند.

یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی به خبرنگار العالم گفت: الجزایر و آفریقای جنوبی از نخستین کشورهایی بودند که کمپین حقوقی علیه رژیم "اسرائیل" راه انداخته و بیش از هر کشور دیگری از تلاش ایران برای دفاع از ملت فلسطین و آرمان برحق آنها حمایت کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی پرچم ایران، یمن و لبنان را در دست داشته و نقش مقاومت یمن در دفاع از قدس و مقابله با استکبار جهانی را ستودند.

پربیننده ترین خبرها