تظاهرات مجدد علیه نتانیاهو در تل آویو

تظاهرات مجدد علیه نتانیاهو در تل آویو
سه شنبه 21 فروردين 1403 - 03:45

رسانه‌های رژیم صهیونیستی دوشنبه شب گزارش دادند که هزاران معترض بار دیگر در تل آویو علیه بنیامین نتانیاهو و کابینه‌ی وی تظاهرات کردند.

العالم-فلسطین اشغالی

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست مجددا زیر بارش شدید باران در تل آویو دست به تظاهرات زده و خواستار اقدام فوری برای آزادی اسرای اسرائیلی در غزه شدند.

اعتراض اسرائیلی‌ها ساعاتی پس از آن روی می‌دهد که روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» دوشنبه شب فاش کرده که درحالی که اکثریت اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با طرح آمریکا برای آتش‌بس در غزه موافقت کرده‌اند، اما نتانیاهو مخالف این طرح است.

این روزنامه همچنین گزارش کرده که نتانیاهو به دلیل فشارهای بزالل اسموتریچ وزیر دارایی و «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم با پیشنهاد آمریکا برای آتش‌بس در غزه مخالفت و بار دیگر عزم خود را برای ورود به رفح جزم کرده است.

براساس گزارش این رسانه، نتانیاهو به تیم مذاکره کننده تبادل اسرا گفته که اعلام کنند که اسرائیل موافق طرح آمریکا نیست.

این درحالی است که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش در این باره گفت: بر سر تاریخ ورود ارتش اسرائیل به شهر رفح در نوار غزه توافق شده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی مخالف طرح آمریکا برای توافق آتش بس در غزه است که یکشنبه به دعوت مصر، هیاتی از حماس و رژیم صهیونیستی برای شرکت در مذاکرات مربوط به آتش‌بس در غزه راهی قاهره شد.

به گفته منابع مصری، در مذاکرات قاهره رئیس سازمان سیا و نخست‌وزیر قطر هم حضور دارند.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در این باره تاکید کرد که هر گونه مذاکره‌ای باید شامل برقراری آتش بس دائم و عقب نشینی کامل اشغالگران از غزه باشد.

هیأت‌های حماس و رژیم صهیونیستی اواسط اسفندماه نیز مذاکره درباره برقراری آتش‌بس در نوار غزه و مبادله اسیران در قاهره پایتخت مصر را آغاز کرده بودند.

پربیننده ترین خبرها