مقاومت فلسطین مقر تنها تیپ باقی مانده ارتش اشغالگر در غزه را هدف قرار داد

مقاومت فلسطین مقر تنها تیپ باقی مانده ارتش اشغالگر در غزه را هدف قرار داد
سه شنبه 21 فروردين 1403 - 10:17

مقاومت فلسطین به هدف قرار دادن نیروهای صهیونیست در غزه ادامه می‌دهد و پس از خروج نیروهای ارتش اشغالگر از جنوب باریکه غزه، مقر تیپ «ناحال» اشغالگران، تنها تیپ باقی مانده صهیونیست‌ها در محور «نتزاریم» را منهدم کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس در ادامه رویارویی با نیروهای اشغالگر در حماسه طوفان الاقصی و در ادامه حمله به نیروهای ارتش اشغالگرِ در حال نفوذ به باریکه غزه، اعلام کرد که مقر تیپ «ناحال» ارتش اشغالگر که در محور «نتزاریم» فعالیت می‌کند، با خمپاره‌های کالیبر سنگین منهدم کرده است.

براساس گزارش المیادین، همچنین گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تایید کرد که جمعیتی از سربازان اشغالگر در شهرک «رعیم» را با یک گلوله موشکی بمباران کرده است.

در همین حال، رسانه‌های نظامی گردان‌های القدس صحنه‌هایی از هدف قرار دادن یک تانک رژیم صهیونیستی از نوع «مرکاوا ۴» و بمباران جمعیت‌های نظامی وابسته به اشغالگران در محورهای مقابله با پیشروی آنها در شهر غزه را منتشر کرد.

در چارچوب همکاری جناح‌های مختلف مقاومت فلسطین، گردان‌های شهدای الاقصی به همراه گردان‌های مقاومت ملی، نیروهای شهید عمر القاسم، شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی «کفار عزه» را با شلیک موشک بمباران کردند.

این در حالی است که لشکر ۹۸ ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به همراه سه تیپ خود، چهار ماه پس از تهاجم به جنوب باریکه غزه، برای اولین بار از آغاز نبردهای زمینی، عقب نشینی کرد.

به گزارش رسانه‌های اشغالگران، تنها تیپ ناحال و لشکر ۱۶۲ در باریکه غزه باقی مانده‌اند که وظیفه تامین امنیت کریدور نتزاریم را بر عهده دارند که جنوب را از شمال غزه جدا می‌کند، این نیروها مانع بازگشت اهالی غزه به مناطق شمالی می‌شوند.

در حالی که مقاومت همچنان به رویارویی با نیروهای در حالِ نفوذ اشغالگران به باریکه غزه و وارد کردن خسارات سنگین مالی و جانی به صفوف آنها ادامه می‌دهد، ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه به کشته شدن چهار سرباز در صفوف خود از تیپ «کماندو و یگان ایغور» اعتراف کرد.

پربیننده ترین خبرها