حزب الله شهادت فرزندان و نوه های هنیه را تسلیت گفت

حزب الله شهادت فرزندان و نوه های هنیه را تسلیت گفت
پنج‌شنبه 23 فروردين 1403 - 00:56

«نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس شهادت تعدادی از فرزندان و نوه های وی را تسلیت گفت.

العالم-فلسطین اشغالی

قاسم همچنین این ضایعه را به خانواده هنیه، رهبران جنبش مقاومت، مردم غزه و ملت فلسطین تبریک و تسلیت گفته است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین از خداوند متعال خواست که ثمره این جانفشانی‌ها پیروزی مردم غزه، نیروهای مقاومت و همه مردم فلسطین و امت اسلامی باشد.

پیش از این نیز رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امورخارجه قطر و «محمود عباس» رئیس تشکیلات شهادت چندین تن از فرزندان و نوه‌های هنیه را تسلیت گفتند.

رژیم صهیونیستی عصر امروز در جنایت دیگری سه فرزند و سه نوه هنیه را در غرب غزه به شهادت رساند.

در همین راستا، منابع فلسطینی نیز تأیید کردند که «حازم»، «امیر» و «محمد» هنیه به همراه سه نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به شهادت رسیده اند.

طبق گزارش رسانه‌ها، آنها در حمله رژیم صهیونیستی به خودرویشان در منطقه «الشاطی» غزه به شهادت رسیده‌اند.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تایید خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش در حمله رژیم صهیونیستی، گفت: ما با این درد و خون برای مردم، آرمان و ملت خود امید، آینده و آزادی می‌آفرینیم.

هنیه همچنین گفت: حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه مردم فلسطین به شهادت رسیدند و هیچ تفاوتی میان آنها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اشغالگران بر این باورند که با هدف قرار دادن فرزندان رهبران، عزم مردم ما را درهم می‌شکنند اما ما به اشغالگران می‌گوییم که این خون، ما را در اصول و پایبندی به سرزمین‌مان استوارتر می‌کند.

پربیننده ترین خبرها