چرا رژیم صهیونیستی مدعی بمباران مراکز وابسته به حزب الله لبنان است؟ +فیلم

جمعه 24 فروردين 1403 - 14:21

ارتش رژیم صهیونیستی عصر دیروز پنج شنبه ادعا کرد که یک ساختمان مربوط به حزب الله لبنان را در منطقه الضهیره واقع در جنوب لبنان را بمباران کرده است.

العالم - لبنان

به گزارش خبرنگار العالم در جنوب لبنان ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که ساختمان ها و مراکز وابسته به حزب الله لبنان را بمباران کرده است اما بعد مشخص شد، تمام ساختمان هایی که این رژیم مدعی بمباران آنها شده است، ساختمان های غیر نظامی و البته خالی از سکنه بوده اند.

خبرنگار العالم افزود روند حملات رژیم صهیونیستی به خصوص حملات هوایی هیچ تغییری نکرده است. به طوری که فقط دیروز بعد از ظهر جنگنده های این رژیم بیش از 7 بار به شهرک الخیام حمله کردند که در آن، یک ساختمان غیر مسکونی به طورکامل ویران شد.

وی تصریح کرد که جنگنده های رژیم اشغالگر برخی ساختمان ها را در میس الجبل که پیشتر هدف قرار داده بودند، به طور کامل تخریب کردند.

به گفته خبرنگار العالم بیشترین حملات جنگنده های رژیم اشغالگر بر بخش غربی وشهرک الضهیره متمرکز بود و این رژیم صرفا برای تقویت روحیه نظامیان خود مدعی بود که به یک مرکز نظامی حمله است. چرا که در واقع حزب الله – به خصوص در شرایط کنونی - هیچ پایگاه یا مرکز نظامی علنی و رسمی ندارد.

پربیننده ترین خبرها