پیش‌بینی رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی: پاسخ ایران نزدیک است!

پیش‌بینی رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی: پاسخ ایران نزدیک است!
جمعه 24 فروردين 1403 - 22:40

خبرنگار العالم با اشاره به اینکه تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌ها و اظهارات درباره پاسخ احتمالی ایران در رسانه‌های اسرائیلی و آمریکایی به اوج خود رسیده است، گفت: پیش‌بینی‌ها از نزدیکی پاسخ ایران حکایت دارد به ویژه آنکه رهبر انقلاب اسلامی از قطعی بود پاسخ ایران سخن گفت.

العالم - فلسطين

فارس الصرفندی خبرنگار العالم در فلسطنی اشغالی گفت: از همان لحظه ای که رهبر انقلاب اسلامی روز گذشته در خطبه های نماز عید فطر در حالیکه تفنگ در دست داشت حضور پیدا کرد تحلیلها و پیش بینی‌ها درباره چگونگی پاسخ ایران یک لحظه نیز در داخل رژیم صهیونیستی متوقف نشده است.

خبرنگار العالم ادامه داد: رژیم اشغالگر پیغام روشنی دریافت کرد که قطعا پاسخی در راه است. این در حالی است که نتانیاهو با مقامات ارشد امنیتی رایزنی کرد تا آمادگی‌ها برای مقابله با پاسخ مورد انتظار ایران را بررسی کند.

الصرفندی خاطرنشان کرد: نشریه «اسرائیل هیوم» به نقل از شبکه سی بی اس آمریکا نوشت که بر اساس پیش بینی ها ایران در ساعت های آینده حمله گسترده ای را علیه رژیم صهیونیستی با استفاده از شلیک صدها فروند پهپاد و نیز دهها موشک انجام خواهد داد. چندی پیش شبکه 14 رژیم اسرائیل نیز گزارش داد که آمریکا یک کشتی در نزدیکی سواحل فلسطین اشغالی مستقر کرده است.

پربیننده ترین خبرها