تحلیل بیانیه جدید مقاومت اسلامی عراق

شنبه 25 فروردين 1403 - 09:09

مدیر دفتر شبکه العالم در بغداد گفت که بیانیه مقاومت عراق در برهه ای بسیار مهم صادر شده است چرا که آمریکا و رژیم صهیونیستی در شرایط ترس و نگرانی و آشفتگی از واکنش مقاومت به سر می برند.

العالم - عراق

نوید بهروز مدیر دفتر شبکه العالم در عراق خاطرنشان کرد: موضع مقاومت اسلامی در عراق دراین بیانیه بسیار واضح و حامل این پیام است که هر گونه حماقتی که آمریکا یا رژیم صهیونیستی علیه هر یک از کشورهای محور مقاومت مرتکب شود، با پاسخ مستقیم روبرو خواهد شد.

مدیر دفتر شبکه العالم در عراق تصریح کرد، مقاومت اسلامی در عراق از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی و حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه ، به عنصری پویا و اساسی در جبهه و محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تبدیل شد. در همین زمینهه مقاومت اسلامی در عراق در برهه اخیر حملات موشکی و پهپادی خود را علیه دشمن صهیونیستی تشدید کرده است و ید طولایی در زمینه پاسخ دادن به رژیم صهیونیستی و انتقام گرفتن از این رژیم دارد.

بر اساس بیانیه مقاومت اسلامی عراق، این گروه اعلام کرده که نیروهای آمریکایی در عراق و منطقه را هدف قرار خواهد داد و از جمله این پاسخ ها ، می توان به حمله مقاومت اسلامی به پایگاه آمریکایی التنف در اردن اشاره کرد که به کشته شدن سه آمریکایی منجر شد.

بهروز خاطرنشان کرد: مقاومت اسلامی در عراق همچنین این توانایی را دارد که از نظر سیاسی و نظامی نیز به دشمن پاسخ دهد.

مقاومت اسلامی عراق دیروز (جمعه) در بیانیه ای اعلام کرد: جنایت های آمریکا در پشتیبانی از رژیم صهیونیستی روز به روز افزایش می یابد، ما مسئولیت کامل هر نوع حماقت نظامیان آمریکایی و رژیم صهیونیستی در عراق و کشورهای عضو محور مقاومت را متوجه آمریکا می دانیم و هشدار می دهیم که هرکجا که دستمان برسد به آن ها پاسخ مستقیم می دهیم.

پربیننده ترین خبرها