سردار سلامی: رژیم صهیونیستی واکنشی نشان دهد جواب ما سخت‌تر خواهد بود

سردار سلامی: رژیم صهیونیستی واکنشی نشان دهد جواب ما سخت‌تر خواهد بود
يکشنبه 26 فروردين 1403 - 11:09

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی از رفتارهای گذشته دست بردارد و از این حرکت عبرت بگیرد اگر رژیم صهیونیستی هر واکنشی نشان دهد مطمئنا واکنش ما بر اساس این تجربه جدیدی که از توانایی های آنها بدست آورده ایم بسیار سخت تر خواهد بود.

العالم - ایران

سرلشکر حسین سلامی در گفتگویی روز یکشنبه درباره جزییات عملیات وعده صادق گفت: اهداف خیلی دقیق بود و ما یک عملیات محدود انجام دادیم، در حد و اندازه شرارت هایی که رژیم صهیونیستی انجام داده بود.

عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی محدود بود

وی گفت: این عملیات می توانست عملیات گسترده ای باشد اما ما دامنه عملیات را محدود به آن بخش توانایی‌هایی که رژیم صهیونیستی برای حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران و شهادت فرماندهان از آن استفاده کرده بود، کردیم.

سردرسلامی با تاکید بر این که عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار ما بود گفت: تا این لحظه اطلاعات ما روی تمام اصابت ها کامل نیست اما آن بخش از اصابت هایی که گزارش های دقیق، مستند و میدانی داریم نشان دهنده آن است که که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است. مردم ساکن در سرزمین های اشغالی، مقامات صهیونیست و ارتش تروریستی و اشغال رژیم صهیونیستی و آمریکا بهتر از ما تا این لحظه اثرات کوبنده این ضربات را تشخیص داده اند و متوجه شده اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: رژیم صهیونیستی از رفتارهای گذشته دست بردارد و از این حرکت عبرت بگیرد اگر رژیم صهیونیستی هر واکنشی نشان دهد مطمئنا واکنش ما بر اساس این تجربه جدیدی که از توانایی های آنها بدست آورده ایم بسیار سخت تر خواهد بود.

معادله پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی تغییر پیدا کرد

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران ایران تاکید کرد که حملات موشکی و پهپادی، معادله پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی را تغییر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای ایران، سرلشگر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران ایران گفت عملیات «وعده صادق»(حملات موشکی و پهپادی به رژیم صهیونیستی) نمونه برجسته و واضحی برای عبرت گرفتن است که معادله پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی را تغییر داد.

وی افزود تصمیم گرفتیم یک معادله جدید ایجاد کنیم و آن معادله این است که از این پس اگر رژیم صهیونیستی در هر نقطه به منافع، شخصیت‌ها و شهروندان ما حمله کند از مبدأ جمهوری اسلامی ایران مورد تهاجم متقابل قرارخواهد گرفت.

سپاه پاسداران ایران شب گذشته حملات تلافی جویانه ایران در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را آغاز کرد.

پربیننده ترین خبرها