برای اولین بار در 6 ماه گذشته؛

هواپیماهای صهیونیستی به دنبال حمله ایران از آسمان غزه ناپدید شدند!!

يکشنبه 26 فروردين 1403 - 20:58

به دنبال حملات تلافی جویانه ایران به سرزمین های اشغالی، هواپیماهای رژیم صهیونیستی برای اولین بار در طول بیش از 6 ماه گذشته، از آسمان باريكه غزه ناپدید شدند و شهروندان فلسطینی شاهد بارش باران راکت ها در سرزمينهاي اشغالي بودند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه، "فلسطینی ها شب گذشته در عملیات "وعده صادق"، با هلهله ، و شادی فریاد زدند و بر ضرورت اتحاد و یکپارچگی ملت‌های عرب و اسلام در زیر پرچم محور مقاومت و در دفاع از آرمان فلسطین در مقابل تهاجم صهیونیستی ـ آمریکایی تاکید کردند.

خبرنگار العالم به جابجایی و عقب نشینی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از برخی نقاط به دليل اعلام وضعیت اضطراری در نتيجه ى عملیات "وعده صادق" جمهوری اسلامی ايران و حمله ي موشکى و پهپادی تهران به سرزمین های اشغالی اشاره و خاطرنشان کرد: "این امر منجر به عقب نشینی نسبی ارتش "اسرائیل" از خیابان الرشید در غزه شد و فلسطینی ها متوجه عدم حضور ارتش اشغالگر و تانک های آنان در اين منطقه از باريكه شدند .

بنابر این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی پس از گذشت ساعاتی به حضور گسترده در این منطقه و به بستن راههای ارتباطی فلسطینیان مبادرت کرده و به سوی ساکنان این منطقه تیراندازی کرد که این امر موجب شد تا شهروندان غزه به طرف مناطق شمالی باریکه کوچانده و برای حفاظت از جان خود در مقابل گلوله های اشغالگران از این منطقه خارج شوند.

پربیننده ترین خبرها