خشم اردنی‌ها از کمک کشورشان به صهیونیست‌ها در مقابل پاسخ تنبیهی ایران

خشم اردنی‌ها از کمک کشورشان به صهیونیست‌ها در مقابل پاسخ تنبیهی ایران
سه شنبه 28 فروردين 1403 - 18:48

تشکل موسوم به "همایش مردمی اردن برای یاری مقاومت" در بیانیه‌ای، از باز بودن آسمان این کشور در برابر جنگنده‌های غربی و صهیونیستی در شب حمله ایران به فلسطین اشغالی ابراز خشم کرد.

العالماردن

به گزارش العالم به نقل از القدس العربی، تشکل "همایش مردمی اردن برای یاری مقاومت" خواستار توضیح دولت این کشور در این زمینه شد و تاکید کرد که مردم اردن باز بودن حریم هوایی و زمینی کشورشان در برابر دشمن صهیونیستی و کشورهای غربی را برنمی‌تابند.

این تشکل، که متشکل از گروهی از احزاب سیاسی شخصیت‌های مستقل اردنی است. همچنین بر ضرورت تعطیلی پایگاه‌های بیگانه در اردن و خروج نیروهای غربی از این کشور تاکید کرده است.

پیش از این نیز ائتلاف "احزاب ناسیونالیست و چپ‌گرای اردن"، امروز از پاسخ تنبیهی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی استقبال و اعلام کرد پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی حق مشروع آن برای مقابله با قلدری این رژیم و تجاوزات مکرر آن علیه حاکمیت کشورهاست.

ائتلاف مذکور همچنین تأکید کرد که پاسخ ایران در راستای حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن بوده است.

اردن در حمله اخیر پهپادی و موشکی ایران به فلسطین اشغالی، آسمان خود را به روی جنگنده‌های آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی برای رهگیری و هدف قرار دادن پهپادها و موشک‌های ایرانی باز کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یک‌شنبه اعلام کرد در پاسخ به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

پربیننده ترین خبرها