همکاری نظامی تهران و مسکو، و دفع حمله احتمالی رژیم صهیونیستی

همکاری نظامی تهران و مسکو، و دفع حمله احتمالی رژیم صهیونیستی
سه شنبه 28 فروردين 1403 - 18:12

در سایه همکاری نظامی تهران و مسکو، که در جریان عملیات نظامی روسیه در اوکراین به اوج رسیده است ، رژیم صهیونیستی نگران خنثی شدن حمله‌ احتمالی‌اش به ایران است بنابراین جانب احتیاط را رعایت می‌کند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز، سه‌شنبه گزارش داد تل‌آویو احتمال می‌دهد همکاری نظامی میان مسکو و تهران و تقویت آن، به ایران کمک کند تا حمله اسرائیل به خاک این کشور را دفع کند.

منابع و مطبوعات غربی می‌گویند ایران هزاران پهپاد به روسیه فروخته است و طرف روسی از آنها در حملات روزانه علیه اوکراین استفاده می‌کند. ادعا می‌شود پهپادهایی که ایران در حمله بامداد یکشنبه به فلسطین اشغالی، از آنها استفاده کرده مشابه پهپادهایی هستند که روسیه در جنگ علیه اوکراین استفاده می‌کند.

گزارش‌های رسانه‌ای متعددی درباره ایجاد یک کارخانه تولید پهپاد در جمهوری تاتارستان روسیه منتشر شده که در آن پرنده‌های بدون سرنشین ایرانی تولید می‌شوند که سرعت و قدرت آنها به نفع ارتش روسیه توسعه می‌یابد.

وزارت دفاع روسیه، اواخر نوامبر گذشته از انعقاد قراردادی برای فروش هواپیماهای جنگی پیشرفته سوخو 35 و بالگردهای نظامی MI-8 به ایران، خبر داد.

پربیننده ترین خبرها