در پی حادثه اصفهان؛

تمسخر رژیم صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی جهان عرب

تمسخر رژیم صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی جهان عرب
جمعه 31 فروردين 1403 - 17:54

به دنبال حادثه امروز اصفهان، کاربران عرب در شبکه‌های اجتماعی آنچه که حمله رژیم صهیونیستی به ایران خوانده شد را به سخره گرفتند.

العالم ـ ایران

فرمانده کل ارتش درباره شنیدن شدن صدای شلیک سنگین در اصفهان، گفت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش در گفت‌وگویی درباره صدای انفجار در اصفهان، گفت: انفجار صبح امروز (جمعه) در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

خبرنگار شبکه خبری العالم با اعلام سرنگون شدن ۳ ریزپرنده با شلیک پدافند استان اصفهان طی بامداد امروز، از عادی بودن اوضاع کنونی شهر اصفهان خبر داد.

خبرنگار العالم به نقل از منابع امنیتی هر گونه عملیات نظامی از خارج مرزها ضد ایران و نیز وقوع انفجارها را تکذیب کرد.

بنابر این گزارش، پدافند نظامی استان اصفهان ۳ پهپاد کوچک (ریزپرنده) را سرنگون کرده است. در همین حال صدای شلیک پدافند هوایی در شهر تبریز هم شنیده شده که نتیجه واکنش به حضور ریز پرنده بوده است.

به دنبال حادثه امروز اصفهان، کاربران عرب در شبکه‌های اجتماعی آنچه که حمله رژیم اسرائیل به ایران خوانده شد، را به سخره گرفتند.

یکی از کاربران عرب به نام «Jamal» در تویتر با تمسخر رژیم صهیونیستی، ویدئویی تحت عنوان «تفاوت پاسخ ایران با پاسخ اسرائیل» منتشر کرد.

.

کاربری به نام محمد جمال با انتشار تصویری نوشت: واکنش مضحک اسرائیل!

سعاد القیسی یکی دیگر از کاربارن عرب توییت کرد: برخی خبرها حاکی از آن است که مبارزان انصارالله برای چند دقیقه از رصد کردن کشتیهای اسرائیلی دست برداشتند تا به پاسخ اسرائیل به ایران بخندند.

کاربری به نام الدیرانی نیز نوشت: اسرائیلی ها پاسخ اسرائیل را به سخره گرفتند و تصویری تحت عنوان « تصویری منحصر به فرد از نتایج حمله اسرائیل به ایران» منتشرکردند.

کاربری دیگر نوشت: پدافند لازم برای مقابله با حمله اسرائیل به ایران!

پربیننده ترین خبرها