راهپیمایی در "رام الله" در محکومیت جنایات اشغالگران صهیونیست

راهپیمایی در
يکشنبه 2 ارديبهشت 1403 - 17:11

شهر رام الله در کرانه باختری فلسطین بعد از ظهر امروز (یکشنبه) شاهد راهپیمایی گسترده ای در محکومیت جنایات نیروهای اشغالگر در باریکه غزه و کرانه باختری بود.

العالم - فلسطين اشغالي

بنابر این گزارش،‌ شرکت کنندگان در این راهپیمایی که بافراخوان از سوی نیروهای ملی و فعالان مدنى، به خیابان های شهر رام الله آمده بودند، با سردادن شعارهایی سکوت جامعه جهانی را در قبال جنایات اشغالگران رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی فلسطینیان را به وحدت ملی دعوت کردند، آنها همچنین وفاداری خود را نسبت به خون شهدایی که جان خود را در باریکه غزه و اردوگاه "نورشمس " در شهر طولکرم در کرانه باختری فلسطین فدا کردند، ابراز داشتند.
یک مسئول فلسطینی اعلام کرد که با کشف پیکر 50 فلسطینی دیگر از شهدا در یک گور جمعی در مجتمع پزشکی ناصر، شمار کل پیکرهای کشف شده در شهر خان یونس در کرانه باختری فلسطین بعد از عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از آن به بیش از 150 پیکر رسید در همین حال بیش از 500 نفر دیگر در جرگه مفقودان هستند.

گفته می شود از صبح امروز اعتصاب عمومی در سراسر استان های رام الله و "البیره"، در محكوميت قتل عام و ادامه جنایتگری وحشیانه صهیونیست ها در باریکه غزه برای "198امین" روز متوالی، برقرار شده است.

در این اعتصاب که در تمامی استان‌های کرانه باختری اعلام شده بود، مدارس، دانشگاه‌ها و مکانهای تجاری تعطیل شده و بانک‌ها نیز بر این اساس دست از کار کشیدند.

پربیننده ترین خبرها