تظاهرات شهرک‌نشینان در مقابل محل اقامت نتانیاهو

تظاهرات شهرک‌نشینان در مقابل محل اقامت نتانیاهو
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 - 22:29

شهرک‌نشینان با برگزاری تظاهرات در برابر محل اقامت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار امضای توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین در غزه شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العالم به نقل از شهاب‌نیوز، تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست علیه کابینه کنونی رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک‌نشینان معترض امشب نیز در برابر محل اقامت "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر دست به تظاهرات زده‌اند.

بر اساس اعلام این رسانه‌ها، شهرک‌نشینان معترض طی این تظاهرات روبروی محل اقامت نتانیاهو در منطقه اشغالی "قیساریا" را به آتش کشیده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیست اعلام کردند که این شهرک‌نشینان معترض خواهان امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در غزه و آزادی اسیران صهیونیست نزد مقاومت هستند.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه نخست‌وزیر و کابینه او شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

مهر

پربیننده ترین خبرها