تظاهرات صهیونیست‌ها در قلب تل‌آویو علیه سیاست‌های نتانیاهو

تظاهرات صهیونیست‌ها در قلب تل‌آویو علیه سیاست‌های نتانیاهو
پنج‌شنبه 6 ارديبهشت 1403 - 17:35

خانواده های اسیران صهیونیست و شهرک نشینان امروز پنجشنبه همزمان با برگزاری جلسه شورای جنگ رژیم صهیونیستی در قلب شهر تل آویو در سرزمین های اشغالی تظاهرات کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، خانواده های اسیران صهیونیست و شهرک نشینان امروز پنجشنبه بار دیگر در منطقه «کریاه» در مرکز شهر تل آویو که مقرهای سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی در آنجا قرار دارد، تظاهرات کردند.

آنها در این تظاهرات سیاست های کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفته و خواهان بسته شدن قرارداد مبادله اسیران فلسطینی با بستگان اسیر خود در نزد مقاومت فلسطین شدند.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، توده صهیونیستها و بویژه خانواده های اسیران صهیونیست و همچنین محافل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی نتانیاهو و ائتلاف حاکم او را مسئول غافلگیر شدن این رژیم در برابر مقاومت فلسطین و وقوع این عملیات می دانند و از عملکرد نتانیاهو در مدیریت جنگ انتقاد می کنند.

خانواده های اسیران صهیونیست و شهرک نشینان از آغاز عملیات طوفان الاقصی بارها علیه سیاست های کابینه تظاهرات کرده اند که به زد و خورد با پلیس و بازداشت شماری از آنها منجر شده است. آنها تاکید کرده اند که کابینه رژیم صهیونیستی به سرنوشت بستگان اسیر خود در نزد مقاومت فلسطین بی توجهی می کند و آنها در اولویت تصمیم گیری های اعضای کابینه قرار ندارند.

پربیننده ترین خبرها