داستان فداکاری مادری فلسطینی که پنج شهید تقدیم فلسطین کرده است +فیلم

جمعه 7 ارديبهشت 1403 - 11:06

داستان مادران فرزند از دست داده فلسطینی در باریکه غزه و کرانه باختری پایان ندارد، مادرانی که هر روز تعدادی از آنان با فرزندان خود وداع می کنند.

العالم _ فلسطین اشغالی

گزارشگر العالم داستان مادری فلسطینی را روایت کرده است که پنج فرزندش پس از هفت اکتبر در اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم به شهادت رسیده اند.

این مادر فلسطینی امینه غنام نام دارد. او چفیه ای بر گردن خود آویزان کرده که هر قسمت از آن آمیخته به خون یکی از فرزندان اوست.

او می گوید: این قسمت آمیخته به خون احمد است که ماه اکتبر به شهادت رسید. این قسمت هم آمیخته به خون سلیم است که در جریان حمله اخیر به اردوگاه نور شمس به شهادت رسید. دو فرزند دیگرم نیز همراه با آن دو به شهادت رسیدند. فرزند پنجم من هم بر اثر یک بیماری صعب العلاج که در پی اندوه از دست دادن برادرانش تشدید شد، از دنیا رفت و به برادران شهیدش پیوست.

این مادر فداکار فلسطینی افزود: من شهادت فرزندان خود را جدایی ابدی نمی دانم بلکه جدایی موقت است تا زمانی که به دیدار آنان بروم، دیداری که مادران به آن ایمان دارند و به این سبب اشک های خود را نگه می دارند.

رژیم اشغالگر همه چیز را در اردوگاه‌های شمال کرانه باختری می‌کشد و نابود می کند از جمله رؤیاهای مادران را برای برخورداری از یک زندگی آرام، مادرانی که جز ایمان به خدا و آرمان فلسطین به آنان آرامش نمی دهد.

پربیننده ترین خبرها