جنایت جنگی اشغالگران در غزه با کمک جنگجویان خارجی 

جنایت جنگی اشغالگران در غزه با کمک جنگجویان خارجی 
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 - 17:18

پایگاه اینترنتی "میدل ایست آی" در جدیدترین گزارش خود از جنایت جنگی ارتش رژیم صهیونیستی با به خدمت گرفتن جنگجویان خارجی در باریکه غزه پرده برداشت.

العالم - فلسطین اشغالی

در این گزارش که توسط "علی باکر" از پژوهشگران مرکز علوم اسلامی و اجتماعی ابن خلدون و "محمد رقیب اوغلو" از مرکز ابعاد مطالعات راهبردی لندن تهیه شده، به نقل از "دیوید چارترز" استاد تاریخ نظامی آمده است: تروریسم صهیونیست‌ها در فلسطین در دهه 1940 "از نظر تاکتیکی و استراتژیک (برای آنها) مهم بود و شرایطی را ایجاد کرد که تأسیس (رژيم جعلی) اسرائیل و تشکیل یک دیاسپورای عربی - فلسطینی را تسهیل کرد." وی همچنین به نمونه‌هایی از جنگجویان تروریست خارجی اشاره کرد که ساختار ارتش رژیم اشغالگر را تشکیل دادند و پس از ارتکاب جنایات و کشتار، به مناصب عالی رسیدند.

براساس این گزارش، این شیوه قدیمیِ جذب جنگجویان خارجی همچنان در ارتش رژیم صهیونیستی دنبال می‌شود به طوری‌که در حال حاضر بیش از 23 هزار تبعه آمریکایی در صفوف ارتش رژیم اسرائیل خدمت می کنند و حدود 10 درصد از تلفات ارتش این رژیم از زمان تهاجم به نوار غزه، از اتباع آمریکایی بوده اند.

در دسامبر گذشته، یک قانونگذار فرانسوی فاش کرد که بیش از 4 هزار شهروند فرانسوی در جریان تجاوز به نوار غزه در ارتش رژیم صهیونیستی جذب شده‌اند.

همچنین گفته می‌شود که حدود یک‌هزار استرالیایی، یک‌هزار ایتالیایی و 400 هندی نیز اینگونه در ساختار ارتش رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کنند.

انگلیس، آلمان، کانادا، روسیه، اوکراین، فنلاند و آفریقای جنوبی در بین کشورهای دیگری هستند که منبع تامین جنگجویان خارجی برای رژیم صهیونیستی به شمار می‌روند.

پربیننده ترین خبرها