گزارش العالم از کنفرانس حمایت از مردم غزه در تونس/ عضو کمیته مرکزی فتح: از ایران متشکریم+ ویدیو

شنبه 22 ارديبهشت 1403 - 21:28

تونس این روزها میزبان جلسه فوق العاده کنفرانس اجتماعی حمایت از مردم غزه است.

العالم ـ تونس

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در تونس،‌ «فلسطین آینده ماست» نام کنفرانس فوق العاده اجتماعی حمایت از مردم غزه است که تونس میزبان آن است. در این کنفرانس رهبرانی از جناح های مقاومت فلسطین و شخصیت های حامی حقوق فلسطینیان حضور دارند.

زهیر حمدی دبیرکل حزب جریان ملی تونس در گفتگو با العالم گفت:‌ فعالیت های مردمی به مقاومت توان می بخشد و افکار عمومی را آماده و فشارهای مردمی بیشتری را چه در تونس و چه در کشورهای عربی دیگر تقویت می کند، زیرا حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی جز با فشار ملت ها متوقف نخواهد شد.

در این کنفرانس سه روزه نمایندگانی از جنبش های حماس، جهاد اسلامی، جبهه خلق برای آزادی فلسطین و کمیته مرکزی جنبش فتح حضور دارند.

عباس زکی عضو کمیته مرکزی فتح به خبرنگار العالم گفت: غزه استوار طی ۷ ماه است با مردانش دربرابر ناتو و همه نیروهای آمریکا ایستاده است. از ایران و هر جناح مقاومتی که وظیفه خود را به بهترین وجه انجام می دهد، متشکریم.

سامی ابوزهری رئیس اداره سیاسی جنبش حماس در خارج نیز در گفتگو با العالم اظهار داشت:‌ غزه از عمق این امت بزرگ حمایت می شود و رژیم اشغالگر صهیونیستی که از جهان غرب حمایت می شد اکنون بخاطر خونریزی هایش کم کم در حال از دست دادن حمایت آنها است. ما اطمینان داریم که مقاومت در نهایت پیروز خواهد شد و نشانه های آن به لطف خدا دیده می شود و در نهایت به شروط مقامت تن خواهد داد.

صدای طوفان الاقصی در تونس طنین انداز شده و تونسی ها مشتاق هرگونه پلی هستند که آنها را به مقاومت پیوند دهد تا بینی دشمن صهیونیست را به خاک بمالند.

پربیننده ترین خبرها