اختصاصی العالم؛

دانشجویان موریتانی خواستار قیام مسلمانان برای آزادی کامل فلسطین شدند

يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 - 14:10

جوانان موریتانی در اعتراض به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، شب گذشته در برابر سفارت آمریکا در پایتخت این کشور تجمع و سکوت مسلمانان در برابر این جنایات را محکوم کردند و خواستار قیام مسلمانان برای آزادی کامل اراضی اشغال شده فلسطین شدند.

العالم - آفریقا

جوانان موریتانیایی در تازه ترین حرکت خود در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، در نواکشوط، پایتخت این کشور دست به تحصن شبانه زدند.

این تحصن در برابر سفارت آمریکا، به عنوان اصلی ترین حامی و تأمین کننده سلاح های رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

"هدو الداه" رئیس سابق انجمن دانشجویی برای مقابله با نفوذ رژیم صهیونیستی به خبرنگار العالم گفت: دانشجویان موریتانی به اعتراضات خود ادامه می دهند. این موج مبارزه، مبارزه همه مسلمانان در برابر رژیم غاصبی است که همچنان با حمایت آمریکا و غرب به نسل کشی در غزه ادامه می دهد.

معترضان خواستار توقف هر چه سریعتر حملات رژیم اشغالگر به غزه و بازگشایی فوری گذرگاه ها برای ارسال کمک های بشردوستانه غذایی و دارویی و خروج کامل نظامیان صهیونیست از غزه شدند.

شیخ ولد محمد، نایب رئیس انجمن دانشجویی مبارزه با نفوذ رژیم اشغالگر هم گفت: ما این حرکت را برای بستن سفارت آمریکابه عنوان اصلی ترین حامی رژیم صهیونیستی آغاز کرده ایم. ما خواستار بازگشایی گذرگاه رفح و ورود کمک های بشردوستانه به غزه هستیم.

معترضان سکوت رژیم های عربی و اسلامی و ملت ها و سازمان های حقوق بشری بین المللی و غربی و خودداری آنها از یاری مظلومان غزه را محکوم کردند.

پربیننده ترین خبرها