تصاویر اختصاصی العالم از ورود اولین کشتی به اسکله شناور در غزه

پنج‌شنبه 27 ارديبهشت 1403 - 21:55

با تداوم تجاوزات رژیم اسرائیل به غزه و حمایت مطلق آمریکا از نسل‌کشی مردم غزه و همزمان با بسته‌ماندن گذرگاه رفح، اولین کشتی وارد اسکله شناور آمریکا شد.

العالمفلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه با اعلام این خبر اعلام کرد که این کشتی پس از گذشت 8 ماه از جنگ ویرانگر علیه غزه وارد این اسکله شده است.

یک شهروند فلسطینی به خبرنگار شبکه خبری العالم گفت: این کشتی حاوی کمک‌های انسان دوستانه است که به زودی تخلیه می شود، به ویژه پس از آن که گذرگاه رفح بسته شده است، من نمی دانم که چرا این اسکله را بنا کردند آن هم وقتی ما گذرگاههایی مانند رفح را داریم، حتی غذاهایی که برای ما فرستاده اند اصلا قابل خوردن نیست، هشت ماه است که در حال جنگ هستیم، و آمریکا انواع سلاح را برای رژیم صهیونیستی جهت کشتن غیرنظامیان و نابودی کامل غزه ارسال کرد و حالا برای ما اسکله می سازد، چرا از گذرگاههای زمینی برای ما کمک ارسال نکرد و سه ماه طول کشید تا این اسکله بنا شود و از آن برای ما کمک بفرستد.

ستاد فرماندهی نیروهای مرکزی آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که پیش بینی می شود تخلیه بار این کشتی برای توزیع در میان مردم غزه در روزهای آینده انجام شود.

این بیانیه افزود که هیچ نیروی آمریکایی برای تثبیت این اسلکه شناور وارد غزه نشده است.

پربیننده ترین خبرها