در تماس تلفنی با هنیه؛

دبیرکل حزب‌الله عراق: از هیچ تلاشی برای یاری فلسطین دریغ نخواهیم کرد

دبیرکل حزب‌الله عراق: از هیچ تلاشی برای یاری فلسطین دریغ نخواهیم کرد
جمعه 28 ارديبهشت 1403 - 09:44

دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق در تماس تلفنی با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: به شما وعده می‌دهیم که مقاومت اسلامی [عراق] از هیچ تلاشی با جان و مال خود برای یاری برادران‌مان در فلسطین دریغ نخواهد کرد.

العالم - عراق

"ابو حسین الحمیداوی" در تماس تلفنی با "اسماعیل هنیه" گفت: ملت و مقاومت عراق مدیون شما هستند، درد دارند و احساس شرمندگی می‌کنند، چرا که در گذشته نتوانسته‌اند بیش از این [در راه کمک به غزه] ارائه دهند.

او افزود:‌ غزه الگویی را ارائه کرد که جایی برای بهانه‌تراشی در خصوص نبود امکانات و ضعف باقی نگذاشت و ساز و کاری برای اقدام مستضعفین در مقابل مستکبران پیش روی همه گذاشت.

الحمیداوی تصریح کرد: از برکات "طوفان الاقصی" یکی این بود که در مدت کمی عراق را به میدان مبارزه اسلامی-عربی در مقابل صهیونیستم باز گرداند.

این سخنان همزمان با آن صورت می‌گیرد که مقاومت اسلامی عراق، بامداد امروز اعلام کرد یک هدف مهم و حساس در ایلات در اراضی اشغالی را با پهپاد مورد هدف قرار داده است.

این گروه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای تداوم مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه هوایی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

این گروه پیشتر و در عملیات گذشته به سرزمین های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها