پیام تسلیت رئیس پارلمان لبنان به مناسبت شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه

پیام تسلیت رئیس پارلمان لبنان به مناسبت شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 - 12:27

رئیس پارلمان لبنان در پیامی شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران و هیات همراه را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

العالم ـ لبنان
بنابر این گزارش، نبیه بری رئیس پارلمان لبنان، در پیامی خطاب به رهبر انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت الله خامنه ای، شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران و حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

رئیس پارلمان لبنان گفت: جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام و لبنان جمعی از پیشگامان و پرچمداران انقلاب اسلامی را در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی از دست دادند.
در این پیام آمده است: در این مصیبت بزرگی که جمهوری اسلامی ایران و انقلاب و لبنان را داغدار کرده است فقط می توانیم بگوییم: بسم الله الرحمن الرحيم (وبشر الصابرين الذين إذا أصابتهم مصيبة قالوا إنا لله وإنا اليه راجعون أولئك عليهم صلوات من ربهم ورحمة وأولئك هم المهتدون ).
وی افزود: من از طرف خود و پارلمان و ملت لبنان به شما و ملت ایران تسلیت می گویم و از خداوند عزیز و توانا می خواهم به شما صبر و آرامش عطا کند و شهدای این حادثه جانسوز و سایر شهدا را در بهشت خود با اولیا و صدیقین و محشور کند و به شما، سلامتی و به مقامات جمهوری اسلامی ایران صبر و به انقلاب اسلامی، استحکام و قدرت و اقتدار روزافزون عنایت کند.

پربیننده ترین خبرها