گزارش تصویری العالم ..

تسلیت "رئيس مجلس ملی سوريه" بمناسبت شهادت رئيسي وهمراهان او + ویدیو

سه شنبه 1 خرداد 1403 - 21:35

"حمود صباغ"، رئیس مجلس ملی سوریه با تاکید بر عمق روابط تاریخی و ریشه‌دار سوریه و ایران، درگذشت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه و هیئت همراه را تسلیت گفت.

العالم - سوریه

الصباغ در گفتگوی مستقیم با شبکه العالم،در خلال پوشش مراسم عزاداری در ساختمان سفارت ایران در دمشق تصریح کرد: "ما به مقر سفارت ایران در دمشق آمدیم تامراتب تسلیت وهمدردی خود را بمناسبت درگذشت مقامات بلند پایه ایران یعنی ابراهيم رئيسی رئيس جمهور اسلامی ایران وجناب حسين امير عبد اللهيان وزير خارجه و نیز همراهان محترم را ابراز نماییم ودر این شرایط، تنها از خداوند متعال برایشان علو درجات ورحمت واسعه مسئلت می داریم وآرزو ميكنيم تا ایشان را در بهشت ​​برین خود ساکن کند و به برادرانمان در ایران صبر و آرامش عطا نماید .

صباغ در این گفتگو به عمق روابط ریشه دار بین سوریه و ایران اشاره کرد و گفت: "روابط سوریه و ایران گسترده و همیشگی است و شهدای گرانقدر از جمله افرادی بودند که نقش مهمی در این روابط داشتند. ما برای مردم ایران و رهبری این انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون و نیز همه فرزندان وبرادران ایرانی مان،خیر و برکت دائم آرزو می کنیم وآرزومندیم که پیوندهای بزرگی که بین ما دو ملت است به اذن پروردگار و در سایه ی دو رهبر بزرگ، یعنی جناب بشار اسد، رئیس جمهوری عربی سوریه و امام علی خامنه ای، که خداوند همه آنها را حفظ کند، مستدام باشد.

پربیننده ترین خبرها