گزارش العالم از تشییع پیکرهای رئیس جمهور شهید و هیأت همراهش در تهران+ ویدیو

چهارشنبه 2 خرداد 1403 - 10:33

خیابان های تهران از صبح امروز (چهارشنبه) مملو از جمعیتی است که برای تشییع پیکر شهید ابراهیم رئیسی و یارانش به مراسم آمده اند.

العالم ایران

به گزارش خبرنگار شبکه العالم مستقر در مقابل دانشگاه تهران، خیابان های تهران منتهی به دانشگاه مملو از شهروندانی بود که برای اقامه نماز میت بر پیکر شهدا به امامت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی و تشییع پیکر شهدا حضور یافته اند.

مراسم تشییع پس از اقامه نماز میت در خیابان های تهران آغاز و با انتقال پیکرهای پاک شهدا به مشهد مقدس خاتمه می یابد.

صبح پنج‌شنبه پیکر شهید رئیسی در خراسان جنوبی و سپس عصر فردا در مشهد بدرقه و در حرم رضوی به خاک سپرده می‌شود.

مراسم تشییع پیکر شهدا از دیروز (سه شنبه) آغاز شد به گونه ای که پیکرها از تبریز به شهر مقدس قم و سپس به تهران منتقل شد و در مصلای امام خمینی (ره) مراسم وداع با انبوه جمعیت برگزار شد.

شب گذشته مراسم وداع با رئیس‌جمهور شهید و همراهانش در مصلای تهران با حضور پرشور مردم پایتخت برگزار شد و عصر امروز نیز مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با حضور مقامات خارجی و بین‌المللی در تهران برگزار می‌شود. صبح پنج‌شنبه پیکر شهید رئیسی در خراسان جنوبی و سپس عصر فردا در مشهد بدرقه و در حرم رضوی به خاک سپرده می‌شود.

ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی و تمامی سرنشینان بالگردی که وی در آن بود در سانحه سقوط بالگرد در شمال غرب کشور به شهادت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها