تعجب نماینده تونسی از ساده‌زیستی شهید رئیسی+ ویدئو

چهارشنبه 2 خرداد 1403 - 21:09

نماینده سابق پارلمان تونس از سادگی و بی‌تکلف بودن منزل رئیس‌جمهور شهید ایران ابراز شگفتی کرد.

العالم- فلسطین اشغالی

"مبارکه الابراهیمی" در گفت‌وگو با شبکه العالم، با اشاره به اینکه شهید آيت‌الله "سید ابراهیم رئیسی" در دل ملت ایران جای دارد گفت: ملت‌های عربی که دوست‌دار ایران هستند امروز با روح و جان‌شان در تشییع جنازه شهید رئیسی و همراهانش شرکت کردند.

الابراهیمی افزود: از زمان آغاز جستجوی نیروهای امنیتی برای پیدا کردن بالگرد، اکثریت مردم ایران به صورت خودجوش در تهران و تبریز و دیگر شهرها شبانه به خیابان‌ها آمدند و ابراز نگرانی کردند.

این نماینده سابق پارلمان تونس همچنین با اشاره به ساده‌زیستی شهید رئیسی گفت: تصاویری که امروز از منزل ساده رئیس‌جمهور و خانواده‌اش پخش شد وجدان را می‌لرزاند و نشان می‌دهد که او فرزند این مردم و از افراد ساده‌زیست و وفادار به مردمش است و همین باعث شد مردم با این حجم گسترده در تشییع جنازه او حضور یابند.

خانم مبارکه الابراهیمی تشییع جنازه شهید رئیسی را با تشییع پیکر "جمال عبدالناصر" رهبر پرآوازه جهان عرب مقایسه کرد و گفت: درست است که ما از ایران خیلی دور هستیم اما امروز از طریق شبکه‌های تلویزیونی و از طریق احساس درونی و قلبی‌مان به کشور بزرگ ایران و مواضع استوارش در دفاع از فلسطین به صورت معنوی در تشییع جنازه شرکت کردیم و این درحالیست که امروز کشورهایی که از نظر قومیتی و جغرافیایی به فلسطین نزدیک ترند در صف دشمن قرار گرفته‌اند.

پربیننده ترین خبرها