گزارش العالم از حضور میلیونی مردم مشهد در مراسم بدرقه با شهید جمهور

پنج‌شنبه 3 خرداد 1403 - 22:27

رئیس مرکز پژوهشی اندیشه اسلامی «الحضاره» تأکید کرد که این جمعیت میلیونی که جهان با حیرت شاهد آن است، همان چیزی است که اثر همه توطئه‌ها علیه این ملت را خنثی و عمق رابطه بین این ملت و دولت در ایران را آشکار کرد.

العالم - ایران

محمدعلی میرزایی، رئیس مرکز پژوهشی اندیشه اسلامی «الحضاره» گفت: «برخی تماس‌ها و توطئه‌ها تقریباً روی برخی از ذهن‌های ساده تأثیر گذاشت، اما تشییع جنازه میلیونی در قم، تهران، تبریز و مشهد میلیونی نشان داد که رابطه بسیار قوی بین رهبری و مردم در جامعه جمهوری اسلامی وجود دارد.»

وی افزود که این رابطه برای حوادث آینده تعیینکننده خواهد بود زیرا همانطور که در کشورهای اروپایی، آمریکا و دانشگاه‌های آنجا شاهد بودیم، مردم بر اساس فطرت خود عمل می کنند.

میرزایی توضیح داد که چنین صحنه‌هایی تاثیر عمیق و تاریخی داشته باشد و بعد از این حضور میلیونی، هیچکس نمی تواند ما را به فقدان دموکراسی تجربه اسلامی یا جدایی رهبری و مردم متهم کند.

وی تاکید کرد که مردم ایران در این تظاهرات و تشییع جنازه‌های میلیونی حرف خود را می زنند که هر رهبر، مسئول، حاکم و رئیس دولتی به فکر مردم باشد و خدمت به مردم را به دور از حزب‌گرایی و صف‌بندی در اولویت خود قرار دهد، مردم گرداگرد او جمع خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خستگی و فرسودگی را نمی‌شناخت و تمام توان خود را صرف حل مشکلات این مردم، خدمت به مردم، محور مقاومت، پایبندی به ارزش‌ها و کلام خدا در این کشور نمود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها