ادامه حملات زمینی اشغالگران به مناطق مسکونی و خارج شدن بیمارستان های شمال غزه از چرخه خدمت

ادامه حملات زمینی اشغالگران به مناطق مسکونی و خارج شدن بیمارستان های شمال غزه از چرخه خدمت
جمعه 4 خرداد 1403 - 12:58

نیروهای اشغالگر به حملات زمینی خود به مناطق بزرگ رفح، جبالیا و دیگر بخش های شمال غزه که بیمارستان های آن در نتیجه حملات هوایی و توپخانه ای و کشتارهای هولناک از چرخه خدمت خارج شده است، ادامه دادند.

العالم - فلسطين اشغالی

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از برخی منابع محلی گزارش داد : نیروهای اشغالگر اسرائیلی با پیشروی به سمت بیمارستان کمال عدوان درطرح بیت لاهیا، به سمت بیمارستان پیشروی و به مناطق اطراف آن گلوله شلیک کرده و محاصره آن را تشدید کردند. این در حالی است که شماری از کادر پزشکی و زخمی داخل بیمارستان هستند.

خبر دیگر اینکه ، بالگردهای رژیم اشغالگر در مرکز و جنوب شهر رفح و قایق های نظامی رژیم به سمت ساحل شهرک الزوایده در وسط باریکه غزه تیراندازی کردند.

همچنین توپخانه رژیم اشغالگر جحر الدیک در مرکز باریکه غزه و محله الزیتون در شهر غزه را هدف قرار داد و مناطق شرقی دیرالبلح در مرکز باریکه غزه را هدف حملات توپخانه ای قرار داد.

خودروها و پهپادهای رژیم اشغالگر به منطقه مسجد علی و خیابان هشتم درجنوب شهر غزه آتش گشودند،هواپیماهای اشغالگر پس از نیمه شب، نیز چند بار دیگر به شرق شهر رفح در جنوب باریکه غزه حمله کردند و بالگردهای رژیم اشغالگر به سوی شرق رفح آتش گشودند.

هواپیماهای رژیم اشغالگر درست پیش از نیمه شب، چندین بار به اردوگاه جبالیا حمله کردند و منزل خانواده الحواجری در الفاخوره در شمال باریکه غزه را هدف قرار دادند که براثر آن، 5 نفر شهید وزخمی شدن 3 نفر منجر شد که از زیر آوار بیرون کشیدند.

همچنین حملات شب گذشته نیروهای رژیم اشغالگر و بمباران دو آپارتمان مسکونی و یک کارخانه ادویه جات در تقاطع الشعبیه ، دست کم 5 شهید در شهر غزه بر جای گذاشت.


پربیننده ترین خبرها