گزارش العالم از روز خونین غزه در 232مین روز حمله رژیم صهیونیستی +فیلم

شنبه 5 خرداد 1403 - 15:25

رژیم صهیونیستی از بامداد امروز (شنبه) با حملات متعدد هوایی و توپخانه ای به مناطق مختلف باریکه غزه روز خونین دیگری را برای فلسطینیان این منطقه رقم زد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در دیر البلح باریکه غزه، حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به منطقه مرکزی غزه از صبح امروز (شنبه) همچنان ادامه دارد.

بنابر این گزارش، حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به پل وادی غزه – که شمال و جنوب غزه را به هم وصل می کند- 6 شهید بر جای گذاشته است. شماری از پیکرهای شهدا و مجروحان به بیمارستان العوده در اردوگاه النصیرات انتقال یافته اند.

خبرنگار العالم تصریح کرد رژیم صهیونیستی مناطق مختلف غزه از وادی غزه گرفته تا منطقه المغراقه و شمال اردوگاه النصیرات و شهر الزهرا را زیر حملات توپخانه‌ای خود گرفته است.

این گزارش می افزاید: ارتش رژیم صهیونیستی در واپسین ساعات امروز با حمله به شهروندان فلسطینی یک آپارتمان مسکونی در برج النویره در اردوگاه النصیرات را هدف قرار داد. در این حمله یک شهروند به شهادت رسید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی نیز با حمله به یک آپارتمان مسکونی در جنوب غزه، یک شهروند فلسطینی را به شهادت رسانده و چند نفر دیگر را مجروح کردند، تعدادی از مجروحان به بیمارستان المعمدانی انتقال یافتند.

پربیننده ترین خبرها