گزارش العالم از تشدید حملات رژیم صهیونیستی و پاسخ حزب الله

شنبه 5 خرداد 1403 - 22:56

رژیم صهیونیستی از لحظاتی پیش با تجدید حملات توپخانه ای به مناطق مختلف جنوب لبنان، منازل تعدادی از شهروندان را تخریب کرد درهمین حال مقاومت لبنان نیز در پاسخ به حملات اشغالگران، محل استقرار نظامیان دشمن را در شهرک‌های صهیونیستی هدف قرار داد.

العالم لبنان

خبرنگار شبکه خبری العالم در جنوب لبنان گزارش داد: شهر الخیام همچنان در معرض حملات سنگین توپخانه ای است. این حملات که از دقایق پیش آغاز شده محله های مسکونی داخل شهر را هدف قرار داده و به آتش سوزی منجر شده است.

بنابر این گزارش، پیش از این مناطق راشیا، الغجر و الخیام هدف حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی قرار گرفت. همچنین براثر حملات خشونت آمیز این رژیم به شهرک های العدیسه، مرکبا، عیترون، یارون، عیتا الشعب و الجبین خانه های زیادی تخریب شده است.

به گزارش خبرنگار العالم، توپخانه رژیم صهیونیستی همچنین حومه و محله های مسکونی زبقین، الناقوره، کفرکلا و میس الجبل را گلوله باران کرد.

بنابر این گزارش، مقاومت لبنان نیز امروز (شنبه) در پاسخ به حملات اشغالگران، با هدف قرار دادن مواضع دشمن در شهرک‌های صهیونیستی از جمله شهرک المطله، دو ساختمان محل استقرار نظامیان اشغالگر را هدف قرار داد که منجر به تخریب و نابودی کامل آنها شد.

پربیننده ترین خبرها