غوغا در ارتش صهیونیستی..سرباز ذخیره ارتش را ناک اوت کرد!

غوغا در ارتش صهیونیستی..سرباز ذخیره ارتش را ناک اوت کرد!
يکشنبه 6 خرداد 1403 - 12:35

به گزارش خبرگزاری فلسطینی "سما"، در پی تهدید یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی توسط یک سرباز ذخیره اسرائیلی مبنی برشورش گسترده ی نظامی در میان ارتش، شوکی عمیق محافل نظامی این رژیم اشغالگر را در بر گرفت تاجاییکه ارتش دستور تحقیق فوری در مورد را صادر کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش روزنامه اسرائیلی معاریف، یک سرباز ذخیره نقابدار در داخل خانه‌ای که به نظر می‌رسید در باریکه غزه تخریب شده بود ظاهر شده که پشت سر او شعارهایی به زبان عبری از سوی جنبش افراطی "کاخ" که یک سازمان تروریستی در "اسرائیل" محسوب میشود، نوشته شده بود .

این سرباز در این ویدیو که از خود منتشر کرده است خطاب به "یو او گالانت" وزیر جنگ صهیونیستی، می گوید: "من و صدهزار سرباز ذخیره کلید غزه را به تشکیلات خودگردان فلسطین، فتح، حماس یا هیچ نهاد عربی تحویل نخواهیم داد".

وی در ادامه از وزیر جنگ خواست استعفا دهد و افزود: "شما نمی توانید در جنگ پیروز شوید و نمی توانید ما را رهبری کنید یا به ما دستور بدهید"،من به شما می گویم: اگر ما به پیروز نشویم، صدهزار سرباز ذخیره اینجا خواهیم ماند و از اینجا حرکت نخواهیم کرد واز ساکنان "اسرائیل" خواهیم خواست تا تحت حفاظت ما به غزه بیایند."

وی ادامه داد: ما به حرف یک رهبر گوش خواهیم داد، او نه وزیر [دفاع] است و نه رئیس ستاد ارتش "هرتزی هالوی"، او فقط نخست وزیر "بنیامین نتانیاهو" است".

این سرباز تمایلات ضدبشری حاکم بر ارتش صهیونیستی را با گفتن این جمله آشکار کرد: "ما می خواهیم همه کسانی را که کشتار ما را جشن گرفتند، همه بچه های خردسالی که سر همرزمان ما را در غزه زیر پا گذاشتند، بکشیم. آقای گالانت نمی تواند این کار را انجام دهد".

وی با تهدید وزیر جنگ افزود: "از اینجا به تو هشدار می دهم، یا عملکرد خود را تغییر بده و متوجه شو که ما پیروزی می‌خواهیم یا ما فقط از نخست‌وزیر نتیاهو تبعیت می کنیم".

به گزارش معاریف، این ویدئو باعث شوک ارتش "اسرائیل" شد و یائیر نتانیاهو، پسر نخست وزیر صهیونیستی، آن را در حساب کاربری خود در تلگرام منتشر کرد.

روزنامه هاآرتص گزارش داد که سخنان سرباز اسراییلی در این ویدئو، علاوه بر انتشار آن توسط پسر نتانیاهو، ممکن است یک جرم جنایی مرتبط با فتنه و فتنه انگیزی باشد که مجازات آن تا 5 سال زندان است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به نوبه خود گفت: "رفتاری که در این ویدئو ثبت شده نقض جدی دستورات و ارزش های ارتش "اسرائیل" است و به منزله ظن ارتکاب جنایات جنایتکارانه است".

وی افزود کهرئیس دادستان نظامی دستور آغاز تحقیقات در مورد این رویداد را صادر کرده است.

این سخنگو گفت که با توجه به جدی بودن حادثه، "هرتسی هالیفی" رئیس ستاد ارتش دستور داد تا گفت و گو با سربازان و فرماندهان در همه سطوح برگزار شود.

پربیننده ترین خبرها