پیام تسلیت بشار اسد به سیدحسن نصرالله

پیام تسلیت بشار اسد به سیدحسن نصرالله
يکشنبه 6 خرداد 1403 - 20:49

رئیس جمهوری سوریه امروز (یکشنبه) در پیامی درگذشت مادر دبیرکل حزب‌الله لبنان را به وی تسلیت گفت.

العالم - لبنان

به گزارش خبرگزاری سانا، در پیام «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه به «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان آمده است: با غم و اندوه خبر درگذشت مادر بزرگوارتان، بانوی نیکوکار، بانو «ام حسن» را دریافت کردیم. خداوند ایشان را رحمت و در بهشت برین در کنار شهدا و صالحین محشور کند.

وی گفت: زنان را با فرزندانی که به دنیا می‌آورند، می‌شناسند و مادران مبارزان آزاده، مردانی را به دنیا آورده‌اند که بر اصول خود ثابت قدم هستند و در راه حق مبارزه می‌کنند. مرحوم ام حسن نیز مردی را به دنیا آورد که راه مقاومت را پیمود که به یک رهبر برجسته و نماد درخشان تبدیل شد. او (سیدحسن نصرالله) برای پی‌ریزی پایه‌های حقیقت، عدالت و رفع بی‌عدالتی از مظلومان تلاش کرد.

بشار اسد خاطرنشان کرد: فقدان مادر از هر فقدان دیگری سخت‌تر است؛ لذا تسلیت صمیمانه اینجانب به شما و خانواده محترمتان را پذیرا باشید و از خداوند منان برای آن عزیز رحمت و برای جنابعالی سلامتی، سعادت و بهروزی مسالت می‌کنیم.

منابع لبنانی عصر دیروز (شنبه) اعلام کردند که مادر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان درگذشت. روزنامه «النهار» لبنان نیز در این باره گزارش داد: «نهدیه صفی الدین»، (ام حسن) همسر «عبدالکریم نصرالله» پس از ابتلا به یک بیماری درگذشت.

پربیننده ترین خبرها