فرار «نفتالی بنت» به پناهگاه از ترس موشک‌های مقاومت

فرار «نفتالی بنت» به پناهگاه از ترس موشک‌های مقاومت
يکشنبه 6 خرداد 1403 - 22:10

منابع رسانه‌ای عصر امروز (یکشنبه) از فرار نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی به پناهگاه از ترس موشک‌های مقاومت فلسطین خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش روسیا الیوم، منابع رسانه‌ای صهیونیستی گزارش دادند که «نفتالی بنت» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی همزمان با موشک باران تل‌آویو از سوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس به پناهگاه فرار کرد.

بنت در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: حماس موشک هایی را به سمت تل‌آویو و مرکز اسرائیل شلیک کرد، و من مانند بسیاری دیگر با خانواده‌ام در اتاق امنی هستم که برای خانه ما در شهر رعانا تعیین شده است.

وی افزود: همین الان صدای ۲ موشک را شنیدم که توسط سامانه گنبد آهنین اسرائیل رهگیری شد. تصور کنید در پناهگاهی با فرزندانتان منتظر موشک‌هایی هستید که برای کشتن شما شلیک می‌شود.

این اظهارات پس از آن بیان شد که گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، تل‌آویو را با موشک هدف قرار دادیم.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که سامانه های هشدار شلیک موشک و راکت در شمال شهر تل‌اویو و مناطق وسیعی از حومه آن فعال و 15 مورد صدای انفجار در منطقه تل‌آ‌ویو شنیده شده است.

پربیننده ترین خبرها