گزارش العالم قدرت نظامی یمن در حمله به پهپادها و کشتی های دشمن+ویدیو

يکشنبه 6 خرداد 1403 - 22:38

نیروی هوایی یمن در روزهای اخیر 2 فروند پهپاد آمریکایی ام کیو 9 را در استان های مارب و البیضاء سرنگون کرد.

العالم – یمن

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم، سرتیپ عابد الثور کارشناس نظامی یمن در این باره اظهار داشت: سطح عملکرد و کارایی نیروی هوایی و پدافند هوایی یمن در نبرد با دشمن بسیار بالا و موثر است و به همین دلیل دشمن نمی تواند در آسمان یمن جولان دهد زیرا تمام تحرکاتش رصد می شود.

در این میان نیروی دریایی یمن نیز از زمان اعلام ممنوعیت تردد کشتی های اسرائیلی، 122 کشتی دشمن را در دریای سرخ، دریای عرب و خلیج عدن، اقیانوس هند و مدیترانه هدف قرار داده است که 3 کشتی در هفته اخیر هدف حمله قرار گرفته اند.

در این زمینه سرتیپ نجم الدین عباد مدیر اداره امور افسران وزارت دفاع یمن گفت: نیروی دریایی یمن در حال پیشرفت مستمر است و این پیشرفت توانست قوی ترین قدرت دریایی جهان یعنی آمریکا را که بر دریاهای جهان مسلط است، دچار نگرانی کند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن به همه شرکت‌هایی که با رژیم اسرائیل معامله می‌کنند هشدار داده است که کشتی‌های آنها صرف نظر از مقصدشان، در چارچوب عملیات ضدصهیونیستی اعلام شده هدف قرار خواهند گرفت. نیروهای مسلح یمن با عزم کامل و اعتقاد راسخ به اجرای مرحله چهارم تشدید عملیات ضد رژیم صهیونیستی با هدف کمک به مردم مظلوم فلسطین تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه ادامه می دهند.

پربیننده ترین خبرها