پزشک صهیونیست: "جنگ را متوقف کنید!.. غزه تله‌ای برای کشتن فرزندان ماست"

پزشک صهیونیست:
سه شنبه 8 خرداد 1403 - 09:37

یک روانپزشک اسرائیلی از رهبران سیاسی و نظامی رژیم متبوع خواست تا با توافقی برای آزادی اسرا، در صورتی که واقعا زنده هستند، موافقت کرده و برای توقف جنگ در نوار غزه تلاش کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

"نوریت فلسنتال-برگر" که روانپزشک و مادر سربازی اسرائیلی است که در غزه می‌جنگد، گفت که کمپین موسوم به "والدین سربازان فعال در غزه"- که خود از اعضای آن هست- همگی فریاد می‌زنند :"جنگ دیگر بس است"!.

وی در مقاله خود در روزنامه هاآرتص اظهار داشت" او و سایر اعضای این کمپین در ابتدا حامی جنگ بودند، اما اکنون غزه به یک تله مرگ برای فرزندان‌مان تبدیل شده و ما با ادامه آن مخالفیم".

این روانپزشک اسرائیلی گفت جنگ در غزه به رهبری افراطی‌هایی اداره می‌شود که هرگز نمی‌خواهند تمام شود، پیام ما به آنان خیلی ساده است: "بس است دیگر!.. جنگ را متوقف کنید".

برگر در ادامه توضیح داد کمپین "والدین سربازان فعال در غزه" خواستار یک راه‌حل سیاسی و قانونی برای پایان دادن به ماه‌ها جنگ و خون‌ریزی است، ما می‌دانیم که بسیاری از غیرنظامیان فلسطینی چگونه روزانه جان خود را از دست می‌دهند، در حالی‌که اخبار آنها در سر تیتر رسانه‌های "اسرائیل" آورده نمی‌شود".

او همچنین گفت: "ما شاهد رنج و درد و افزایش کشته‌ها هستیم بدون اینکه هیچ‌یک از اهداف مشحص محقق شود و ما همیشه در حالت وحشت و اضطراب دائمی زندگی می‌کنیم.. نه می‌خوابیم و به سختی نفس می‌کشیم".

وی در ادامه هدف از جنگ جاری در غزه را تأمین منافع بنیامین نتانیاهو، و اعضای کابینه او عنوان کرد و گفت: "ما نامه‌ای را با امضای 900 نفر از "والدین سربازان فعال در غزه" و بیش از دو هزار نفر از حامیان آن به کابینه جنگ ارسال کرده‌، و از کابینه خواسته‌ایم که مسئولیت حفاظت از جان فرزندان ما را که در غزه می‌جنگند بپذیرد. هر چند در این خصوص هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم".

پربیننده ترین خبرها