ترامپ: من بودم، مسکو را بمباران می‌کردم

ترامپ: من بودم، مسکو را بمباران می‌کردم
چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 16:07

منابع آگاه گفته‌اند که رئیس‌جمهور سابق آمریکا در جمع حامیان ستاد انتخاباتی‌اش گفته است که اگر روسیه در زمان ریاست‌جمهوری وی به اوکراین حمله می‌کرد، مسکو را بمباران می‌کرد!

العالم - آمریکا

به گزارش واشنگتن‌پست، به گفته حامیان مالی ستاد انتخاباتی "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور سابق و نامزد کنونی انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، او در یکی از تازه‌ترین گردهمایی‌های انتخاباتی‌اش گفته است که اگر روسیه در دوران ریاست جمهوری وی به اوکراین حمله می‌کرد، پاسخ واشنگتن، بمباران مسکو بود!

براساس گزارش‌ها، ترامپ که در چنین رویدادهایی معمولاً به مسائل سیاست خارجی می‌پردازد، در جمع حامیان مالی ستاد انتخاباتی‌اش همچنین نسخه مشابهی را برای حمله احتمالی چین به جزیره تایوان پیچیده است. گفته می‌شود ترامپ در آستانه رقابت احتمالی با "جو بایدن" رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در انتخابات پایان سال، قصد جمع‌آوری پول و تامن مالی ستادش به هر قیمتی کرده است!

واشنگتن‌پست به نقل از منابع آگاه نوشته است که حامیان مالی و نزدیکان ترامپ از شنیدن این جمله "غافلگیر" شدند. همچنین گفته می‌شود که ترامپ در گردهمایی‌های انتخاباتی‌اش برای جمع‌آوری کمک مالی، با وعده‌هایی همچون کاهش مالیات، چراغ سبز به پروژه‌های زیرساختی نفتی و سایر سیاست‌های دلخواه حامیان مالی‌اش، مجموعه‌ای از درخواست‌ها گستاخانه را مطرح کرده است.

ترامپ که به استفاده از ادبیات خشن و افراطی شهرت دارد، در جریان تشدید تنش بین واشنگتن و پیونگ‌یانگ بر سر برنامه هسته‌ای و موشکی کره‌شمالی در سال ۲۰۱۷، پیونگ‌یانگ را با "آتش و خشم" بی‌سابقه، تهدید کرد.

با این حال، او پیش‌تر در سخنرانی‌های خود مدعی شده است که در صورت پیروزی در انتخابات ماه نوامبر امسال، ظرف ۲۴ ساعت به جنگ پایان خواهد داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها